Gå til innhold

17 mai jenter...Venter dere ennå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dag på overtid og er ganske utålmodig kjenner jeg! Er 3 gangs fødende så hadde vel et lie håp om å føde før termin denne gangen men neida...denne gutten lar seg vente på! 3 cm åpning,moden og masse slim i dag når jeg våknet men hvor blir riene av?? Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Venter enda! Utålmodig her også. Har hatt en urolig natt med menssmerter og urolig baby. Våknet for endte gang i dag halv seks av sterke menssmerter og blodblandet utflod ved toalettbesøk. Hatt menssmerter, og noen (korte, men vonde) tak i ryggen etter det, men nå har det gitt seg helt ser det ut til :-( Utrolig skuffet nå. Håpte liksom at den blødningen betydde at nå er det begynnelsen på noe. Kommer til å sende mannen på jobb som vanlig og håpe på julenissen i løpet av dagen! Utrolig skuffet nå!

Skrevet

Kjenner meg sånn igjen!! Har også sovet dårlig og mye mensverk men ikke noe regelmessig!! Vi får håpe på at helgen gir oss de søte små;) Hvor skal du føde og hva venter du?

Jeg skal føde på sus i stavanger og som jeg skrev ovenfor så er dette gutt nr 3;)

Vi får oppdatere hverandre! Nervepirrende å måtte gå overtid!!!

Skrevet

Veldig nervepirrende! Og ikke minst kjedelig etterhvert! Jeg venter også gutt, men det er min første :-) Gleder oss vanvittig mye til å få han ut nå, og det er så mange som maser ganske mye nå (selv om vi jo "bare" er fire dager over). Ja, helgen ja. Hadde liksom håpt på i dag jeg da, men joda - helgen er vel ok nå som vi har ventet så lenge ;-) Hadde virkelig sett for meg igangsetting nå, og gråt et par tårer i går kveld til mannen og klaget over at ikke kroppen min funker... Men denne blødningen må vel bety at det åpner seg i det minste?

Skrevet

Ja det er absolutt noe som forbereder seg i kroppen din så jeg håper det tar seg opp for deg i løpet av dagen;) Tvi tvi!! Er også ustabil om dagen og tårene kommer fort og har null tålmod! Var på føden å ble tøyet på onsdag men det ble bare mase rier utav det!! Du kan jo ringe føden å høre om du bkan komme på kontroll og bare si åssen du har det og om de kan tøye litt og prøve å få gang på det;) Sist fødsel så tok de vannet mitt på 3 cm for det ble aldri effektive rier og da skal jeg love deg det ble gang på det.1,5 time var gutten ute! Ble veldig intenst å åpne 7 cm på så kort tid men heller det enn å gå å vente!!! Blir jo gal!!

Skrevet

7 dager på overtid i dag.

Og ikke noe tegn til at noe kommer til å starte.

Venter min tredje. og har mast meg til overtidskontroll i dag på sykehuset.

Spent.

Skrevet

Ja jeg venter og begynner å tro at hele svangerskapet mitt er innbilt.......

Skrevet

Hei dere!

Skal også føde min tredje på sus. Hadde termin den 18 mai og venter ennå, Tror ikke noe vil skje, da jeg ikke kjenner de helt store kynnerene. Fødte ikke på overtid med de andre jentene våre, men gutten venter på seg.....Er så lei av å vente og bekymrer meg for minste ting....Nå må vel noe skje snart....

Skrevet

Takk : -) Har fått hvilt og slumret litt i sengen nå og sendt mannen ut døren. Har kommet noen vonde tak igjen nå, så nå måtte jeg opp. Lurer på om det gir seg litt når jeg står opp, så kanskje er det best å ligge? Eller er det bare maserier som vil gi seg uansett. Tenker jeg venter med å ringe føden... AUuuu... Vente til jeg er litt regelmessig og er litt mer sikker på at dette ikke er noe tull. Hvordan er det med deg?

Høres ut som 7 cm på 1,5 time var heftig nok! Jeg vil nok be om at de hjelper meg også hvis det tar tid, så takk for tipset :-) Gal er en treffende beskrivelse hvis det drar ut ja ;-)

Skrevet

Jeg er fem dager over og venter forsatt. Ble faktisk skrevet inn på føden på onsdag, men så stoppet alt opp om kvelden og jeg dro hjem. I utgangspunktet kunne jeg nok taklet å gå lenge over (gikk tolv dager over med førstemann), men det ble litt vanskelig når jordmora sa at fødselen var i gang og at hun håpet at jeg fødte før vakta hennes var over. Nå skjer det ingen ting og jeg går omkring i et vakum. Har bitte litte granne vondt i korsryggen innimellom, men ikke i nærheten av rier - som jeg faktisk hadde onsdag.

Storebror og storesøster er plassert hos besteforeldre og lurer på hva i all verden mammaen driver med. Babyen kommer jo aldri!

Skrevet

Ikke misforstå...men det er godt å vite at jeg ikke er alene og at vi er flere i samme båt! Har ikke vert redd for fødselen tidligere men nå er jeg søren meg livredd,er dere også engstelige? Er jo det eneste som kverner rundt i hodet om dagen,hvordan begynner det,hvor lang tid tar det denne gang, klarer jeg fokusere og jobbe med istedenfor mot? Håper at når det først skjer så er frykten borte;) Blir spennende å se hvem som havner inn først av oss,vi må holde hverandre oppdatert! Her er det stille men masse slim etter dobesøk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...