Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Noah da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da følger ikke jeg særlig med... Kjenner ingen som heter det, så tenkte DET var et spesiellt navn det.

Skrevet

Ja, oppbrukt :P

Elsker navnet. Viste bare om en gutt som het det før sønnen min ble født. Men nå føler jeg at "alle" heter det :(

Skrevet

Noah ligger på 12. plass på navnetoppen. Liker ikke navnet.

Skrevet

Slike type navn faller ikke i smak hos meg. Syns de er sukkersøte. Mange av mine venner og bekjente velger slike navn som: Noah, Elias, Leon, Mathias, Tobias . . .

 

Liker staute navn som Johan, Runar, Sverre osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...