Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Da følger ikke jeg særlig med... Kjenner ingen som heter det, så tenkte DET var et spesiellt navn det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ja, oppbrukt Elsker navnet. Viste bare om en gutt som het det før sønnen min ble født. Men nå føler jeg at "alle" heter det
prebs Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Noah ligger på 12. plass på navnetoppen. Liker ikke navnet.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Slike type navn faller ikke i smak hos meg. Syns de er sukkersøte. Mange av mine venner og bekjente velger slike navn som: Noah, Elias, Leon, Mathias, Tobias . . . Liker staute navn som Johan, Runar, Sverre osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå