Gå til innhold

Vært på føden i dag... Ble heldigvis sendt hjem igjen!


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Måtte en tur på føden i dag etter mulig vannavgang. Var våt igjennom truse og tights og ble bedt om å komme inn på føden med en gang, der ble det gjort diverse undersøkelser der de konkluderte med at det mest sannsynlig ikke var vannavgang. Fikk egentlig ikke noe ordentlig svar på om det var vann eller ikke, og synes egentlig det er ekkelt å bli sendt hjem. De vet vel best, men føler jeg kjenner min egen kropp også. Har hatt kynnere og murringer så blir litt nervøs, men krysser alt jeg har for at ho holder seg inne myyyyyyyyyyyye lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi da, ja det var vel tidlig med vannavgang nå, hvor langt er du på vei da? Håper alt er bra, og at vesla har det fint i bassenget sitt mange uker enda:) Du får ta det med ro og slappe av og ruge, så går det nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22+5 så er alt for tildig enda. Men virker som det har gått bra:D Nå skal jeg bare slappe av å ta det rolig, så får lillemor kose seg i hula ei god stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt! Godt du fekk koma inn til ein sjekk! Håpar jenta held seg inne til termin! Lukke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...