Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil si noe til min kjære mann som irriterer seg grønn over at jeg er på denne siden.

Du er alt for meg. Som 17 åring traff jeg deg, du sendte en tekstmelding om jeg ville bli din kjæreste. Ja svarte jeg, selv om vi satt ved siden av hverandre når du sendte den tekstmeldingen så var det så himla søtt gjort av deg. 6 år har snart gått, vi har masse gode minner å se tilbake på, masse glede og vi har det helt utrolig fantastisk sammen. Vår lille stolthet kom 08, en lite kar som snudde dagene våre på hodet, men vi sto sterkt sammen å vi klarte det meste sammen. I dag er han er stolt 2 åring med en personlighet til og dø for. Han gjør dagene våre til det mest unike.

Vi har to sterke personligheter og vi er begge sta som et esel, som gjør at når vi krangler så går det hett for seg. Ord flyr ut av min munn som jeg ikke mener, og det samme til deg. Vi kan sette oss ned å le av mange av våre krangler og vi har vokst bra på dem.

Du, min kjære gjør meg lykkelig. Du gir meg trygghet og varme. Du løfter meg høyere enn høyest, ja nesten så høyt at jeg kan ta på månen. Du gir meg en styrke som gjør at jeg kan klare det meste. Du er rett å slett helt rå, kjæresten min <3

vi tre, et dreamteam.

Din for alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...