Gå til innhold

Din drømmemeny som gjest i 2årsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å unngå standard pølser og gele og sjokoladekake, og ville blitt veldig glad for innspill fra dere som har vært i 2årsdager med alternativ servering som har slått an! :)

Har sett for meg pølsegrillspyd eller "pølsepastasalt", en eller annen kake og fruktsalat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan også lage pølsepinnsvin(potetmos som kropp og pølser som pigger)

Grønnsaker og dipp

mange unger er jo glad i kylling, pølser,kjøttboller. Så å lage grillspyd er nok en god ide. Da kan ungene velge hva de vil ha på spydet sitt selv. Det er nok stas. Av grønnsaker kunne dere hatt babymais og cherrytomater f eks. Tilbehør som potetbåter i ovenen eller ris slår som oftest an.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg blir alltid glad for hjemmelaget pizza og sjokoladetog/borg.. Det enkle er ofte det beste :-)

Skrevet

ungene kan lage hver sin mini pizza. Ha pitabrød som pizzabunn så kan ungene dekorere og velge selv hva de vil ha på:)

Skrevet

tror jeg hadde droppet minpizzaen de skal lage selv til de er tre, ellers går nok hele tiden til det. ;-)

Skrevet

husk å lage noe BARNA spiser. hjelper ikke om vi voksne synes pølser er kjedelig når det er faktisk det barna liker!

Du kan sikkert finne på mye annet enn pølse altså:) men ikke gjør det så fancy at barna ikke spier:) Det er jo tross alt de som er gjestene!

Skrevet

Det må jo bli rimelig enkelt siden barna er så unge :-) Små barn elsker jo fingermat så forslaget over her om å bruke babystr.mat synes jeg var søtt :-)

Spidd med små kjøttboller og små pølser (prinskorv). Pastaskruer i forskjellige farger. Cherrytomater, babymais, små agurker. Små rundstykker. Dessert; frukt på spidd :-) Morsom frukt, stjernefrukt, miniananas, jordbær er alltid en hit, melon namnam, osv.. Og en sjokoladekake må jo til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...