Live-engangtil Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Er i uke 30+3 og har lagt på meg totalt 13 kilo hvorav fire de siste fire ukene!!! Hvordan er det mulig???
Mjølkekua Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Hehe.. Jeg joiner deg! Hadde egentlig lagt på helt etter boka fram til uke 33 (9 kg). Så har jeg lagt på meg 4 kg de siste 4 ukene. Legen mente det var vann, siden jeg har fått ødem de siste ukene. Ser ut som leggene mine går rett ned i skoa... Nice... Godt det er siste dag på jobb i morgen :-)
Live-engangtil Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Jordmoren spurte meg forsiktig om det kunne være vann (mine legger går også rett ned i skoa), men ikke en gang ved å legge GODVILJEN til SAMMEN fant vi noe vann i leggene:-( Så da er det vel rent fett altsammen - væahhhhh. Jeg har 9 uker igjen.... Lykke til med siste arbeidsdag!!
Melkerullen Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Haha, da er jeg "tanta di" opp 10 kg i uke 30 og har en følelse av at der kommer stadig mer på....men slik er det, folkens! Vi får gå det av oss når vi triller tur etterpå! Føler vi oss lekre? Nope Er vi stolte av magene våre? Jepp ER det verdt det? SÅ ABSOLUTT!!!
Live-engangtil Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2010 Ja, man får håpe barnet er av den glupske sorten og tar mye melk og at man er kvikk og frisk etter fødsel så man orker løpe rundt med barnevognen.
SpongeBob Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Det er da ingen av dere som har gått opp noe skremmende mye, det ordner seg nok! Selv har jeg gått ned 12-15 kilo på sykehuset begge gangene, uten vann i kroppen:)
Knøtte85 Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er 30+6 og hadde gått opp 15 kilo for fire uker siden !!! *Blubb blubb*
petite fleur Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Hvis du er hvalrossen er jeg blåhvalen.....jeg slår alle dere småripsa langt ned i støvlene, har lagt på meg 22 kg og er i uke 34. Jepp..... Vet ikke om jeg skal le eller gråte :-)
LittLykkelig Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Hehe artig lesestoff.. Mine legger går også rett ned i skoen.. Alle spør om det er stor baby, så da ser jeg vel ut som en hval jeg også.. Great. Er glad nå for at jeg flyttet til oslo i september og nesten ikke kjenner noen. Deilig å være helt anonym i en slik tilstand
2 juli10 Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 "Knuser" dere alle. Har gått opp 25 kilo. 6 kg siste 4 uker. Slå den du. Og bena går ikke rett ned i skoene, for de passer ikke lenger. Har masse vann og hadde det forrige gang også. Det er veldig vondt. Trøsten er vel at det forsvinner fort. Gikk ned 20 kg på litt over 2 uker forrige gang. TRØSTE TRØSTE Hilsen sjefs-hvalrossen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå