Gå til innhold

Burde jeg pakke den berømte bagen? Samme son på 3. tri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min tredje fødsel, en i uke 36+1 og en i uke 37+2. Har i det siste vært plaget av kynnere med nedpress og stikking/strekking. Slik som de første riene kan kjennes ut. Var hos jordmor i går. Hun beordret meg til å slutte å jobbe snarest fordi babyen legger godt nede i bekkenet, hodet er festet, og kynnerene hørtes ut som modning. Når jeg i tillegg har to som er født litt tidlig fra før fikk jeg beskjed om å ta det med ro. Men er jo bare i uke 34+2. Hva ville du gjort? Forberedt deg mentalt på snart fødsel? Det kan jo bli utrolig lenge å vente om jeg feks går til termin. Men jordmor sa hun håpet jeg klarte å holde igjen i tre uker, men at hun var usikker på om vi klarte å bremse det i det hele tatt. What to do? Pakke eller ikke pakke? Orker ikke begynne å vente nå, og så gå seks uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville pakket baggen,men om du bør forberede deg mentalt på fødsel i nærmeste framtid kan jeg ikke svare på..

selv var jeg overbevist om å gå overtid med jenta mi(for det gjorde "alle" andre) jenta kom 5 dager før.. men gikk supert fordi :)

jeg sier bare pakk baggen,og ta det på sparket ;)

Skrevet

har vel ikke noe å si om det evt kommer støv på baggen heller!

hehe!

Skrevet

er det ikke bare å pakke bagen da, sette den i skapet og glemme den - better safe than sorry

Skrevet

Det er sant. det er bare så vanskelig å glemme den:) Jeg blir så utålmodig når den er pakket. Noe med å innrømme for seg selv at man snart er i mål:) Men jeg kan jo gjemme den godt...

Skrevet

Ikke gjem den så godt at du ikke finner den da;-)

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...