Gå til innhold

Burde jeg pakke den berømte bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er min tredje fødsel, en i uke 36+1 og en i uke 37+2. Har i det siste vært plaget av kynnere med nedpress og stikking/strekking. Slik som de første riene kan kjennes ut. Var hos jordmor i går. Hun beordret meg til å slutte å jobbe snarest fordi babyen legger godt nede i bekkenet, hodet er festet, og kynnerene hørtes ut som modning. Når jeg i tillegg har to som er født litt tidlig fra før fikk jeg beskjed om å ta det med ro. Men er jo bare i uke 34+2. Hva ville du gjort? Forberedt deg mentalt på snart fødsel? Det kan jo bli utrolig lenge å vente om jeg feks går til termin. Men jordmor sa hun håpet jeg klarte å holde igjen i tre uker, men at hun var usikker på om vi klarte å bremse det i det hele tatt. What to do? Pakke eller ikke pakke? Orker ikke begynne å vente nå, og så gå seks uker til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit og ha den klar da..

Har funnet frem kofferte`n jeg og puttet oppi litt..

Må få finger`n ut snart og få den helt ferdig så slipper og tenke på den.

er 34uker på vei i dag..

Skrevet

Er det vits i pakke så tidlig da? Pakket når jeg hadde rier sist. Er jo veldig lite man trenger å ha med.. Hvis du liker å være forberedt kan du jo skrive en liste så kan mannen din pakke om ting skulle gå alt fort fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...