Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Dette er min tredje fødsel, en i uke 36+1 og en i uke 37+2. Har i det siste vært plaget av kynnere med nedpress og stikking/strekking. Slik som de første riene kan kjennes ut. Var hos jordmor i går. Hun beordret meg til å slutte å jobbe snarest fordi babyen legger godt nede i bekkenet, hodet er festet, og kynnerene hørtes ut som modning. Når jeg i tillegg har to som er født litt tidlig fra før fikk jeg beskjed om å ta det med ro. Men er jo bare i uke 34+2. Hva ville du gjort? Forberedt deg mentalt på snart fødsel? Det kan jo bli utrolig lenge å vente om jeg feks går til termin. Men jordmor sa hun håpet jeg klarte å holde igjen i tre uker, men at hun var usikker på om vi klarte å bremse det i det hele tatt. What to do? Pakke eller ikke pakke? Orker ikke begynne å vente nå, og så gå seks uker til!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Greit og ha den klar da.. Har funnet frem kofferte`n jeg og puttet oppi litt.. Må få finger`n ut snart og få den helt ferdig så slipper og tenke på den. er 34uker på vei i dag..
Mjølkekua Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Er det vits i pakke så tidlig da? Pakket når jeg hadde rier sist. Er jo veldig lite man trenger å ha med.. Hvis du liker å være forberedt kan du jo skrive en liste så kan mannen din pakke om ting skulle gå alt fort fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå