tilrettelegger Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei, jeg holder på med en undersøkelse om graviditet og arbeid. Det er mange som mener mye om akkurat det, men få som har spurt hvilke behov gravide faktisk har. Derfor gjør jeg nettopp det: hvordan opplever dere kombinasjonen av å være gravide og jobbe? Hvordan skulle du ønske at arbeidsforholdene var under din graviditet? Spent på tilbakemelding. anonym
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Personlig hadde jeg aldri greid de første tre mnd av svangerskapet i arbeid, hadde det ikke vært for en støttende lege og en 50% sykemelding. Livet bestod av soving, halv dags jobb, hjem og sove og spise take away, noe mer kunne jeg bare drømme om. Sykemeldingen gjorde det mulig for meg å gå på jobb selv om jeg var halvt i svime, og gjøre det mulig for meg å være litt til nytte for arbeidsgiver + at jeg får utbytte av et godt miljø blant mine kollegaer og slapp å gå hjemme hele dagen. Skulle allikevel ønske at det fantes noe flere fleksible dager hvor jeg kunne valgt å være hjemme. Samt en mnd før ut i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå