Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Høygravid og bor langt inne i skogen. Alene og kjeder ræva av meg. 100% sykemeldt og må ta mange pauser når jeg går tur. Mine venninder er travelt opptatt og det forstår jeg godt. Men har noen noe tips til hvordan jeg skal fylle dagene mine? Strikke kan jeg ikke og shopping er for tungt. Vet det er sutrete av meg dette, men holder på å gå på veggen her....
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 *starte en blogg *hekle (sjekk ut teresa på youtube) *gjøre klart barneromet *lese blader, bøker, aviser *sjekk ut nye sider på nett
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 ;-) kjøpe singstar og gaule ut i skauen. Eller Wii-Fit, -sport resort, eller noe lignende. Begynne å tegne og male på store lerret hvis du er kunstnerisk anlagt. Få deg noen lette vekter og strikker til å trene armene med. Les noen gode bøker, masse spennende krim i omløp nå. Se en hel sesong med yndlingsserien din, når babyen kommer blir det flere avbrudd i tvtittinga. Sitte og sole deg ute, nyte stillheten, lese sladderblader mens du koser deg med snacks og kald/varm drikke:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Kan trøste deg med at det sitter ei tuppe her og i akkurat samme situasjon.... Dette gjør jeg: Sitter på Bim Facebook Bim Facebook Bim Ser på TV Og så sniker jeg meg nedom jobben bare for å snakke med folk. Har alle mulig unnskyldninger for at jeg må nedom.. Lurer på å stikke på fredagskaffe i morgen...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Hahahaha 21:45. Det er akkurat som å lese meg det. Er lykkelig hver gang det popper inn spørsmål om kaffe eller besøk. Kanskje det er sånn en blir når en blir gammel og grå?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 -bake -strikke babyteppe -ordne fotografier, f eks inn i fotobok -Lese -Kjøpe mange blader -Gjøre ferdig barnerommet, vaske alle barneklærne og legge de i kommode, re sengen, ordne vognen, ja you name it -Skrive dagbok om hvordan du opplever de siste ukene får barnet kommer. -kjøpe tv serier(samlebokser)-da går tiden kjempefort. -gipse magen, moro å ha senere -ha ditt eget lille spa på badet, ansiktsmaske, hårkur og det du evt måtte orke. Finnes mange oppskrifter på egne ansiktsmasker og da går i hvertfall tiden fort. -dra på gartneri og plant blomster i krukker. Moro også blir det pent til sommeren. Tja kommer ikke på så mye mer. Håper du finner noe. Vet hvor kjedelig det er:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Hi her Dere er nå gode. Takk for tips. Skal se hva jeg finner ut av på nettet om håndarbeid. Trene får jeg ikke lov til (er treningsnarkoman). Og så kanskje finne noe å lese på biblioteket
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Misunner deg litt jeg.. Jobber, oppdrar barn og steller stort hus og hage. Har ikke hatt noe tid for meg selv på 3,5 år. Du må slappe av, å samle krefter til fødsel og nattevåk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå