Gå til innhold

Litt hodepine = svangerskapsforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 35+4, og har denne uka hatt bittelitt tendenser til hodepine i panneregionen, men ingen synsforstyrrelser. Er det tegn på svangerskapsforgiftning eller kan jeg bare slappe av? Tenkte jeg kanskje skulle levere en urinprøve på legekontoret imorgen, bare for å utelukke det... Er dette hysteri eller ville dere gjort det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jag också, lite då och då... Har det väldigt sällan annars så jag tänkte också på svangerskapsforgitning och kollade upp det.

Min doktor sa att så länge jag har lågt blodtryck (vilket jag har haft genom hela svangerskapet) och ingen protein i urinen så kan huvudvärken komma av dålig sömn och utmattning.

Själv försöker jag dricka lite extra vatten och inbillar mig att det hjälper lite.

Det skadar ju inte att lämna urinprov, det hade jag gjort. Kolla upp det så slipper du tänka mer på det. Eller iallafall att det kan vara farligt...

Skrevet

hodepine er ikke et tegn på svangerksapsforgiftning, mange sliter med det i perioder i sv.skapet. Men er det i sammenheng med protein i urinen, høyt BT og plutselige hevelser ville jeg vert obs.

Hvordan ligger BT ann? Hvis det er lavt trenger du nok ikke bekymre deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...