Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Har svigermor på besøk og hun er overalt, og da mener jeg overalt!! Hun roter overalt i våre saker, nå har jeg måttet låse soverommet vårt mens vi drar på jobb. Hun har sikkert åpnet døren når hun oppdaget at vi hadde låst den, men jeg er drittlei av at hun roter i sakene våre! Er så mega drittlei kjerringa!!!!((((((
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Roter hun i sakene deres? Kan du ikke lage en liten felle til henne, for å få bekreftet det og ta henne hardt på det? Legg til noe på en helt spesiell måte, men som likevel ikke er enkel å oppdage for snokeren. F.eks en tråd over skuffekanten som vil falle ned når snokeren ikke vet det, og dermed heller ikke kan legge den tilbake som den lå. Tja, slike småting... Ta henne på fersken og fortell henne hvor landet ligger! Legg en lapp i ei skuffe til henne, hvor det står at dere synes det er dårlig gjort at hun snoker i sakene deres! Gjerne hvis hun går i skuffer/permer dere har litt personlige ting i, f.eks regnskap, likninger etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå