Lillenurk No.2 Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Skal ha barseltreff i neste uke, og er tom for lunsj-ideer, forslag? Gjerne noe som er enkelt å lage Vi e 8 stk.
Gjest irismor Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Salat Gryterett Rundstykker og litt pålegg Pai
~Roskva~ Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Nybakt brød og pålegg - en sikker vinner Kyllingsuppe - lett og godt, og kan lages på forhånd
Piken på landet Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er veldig fan av wraps for tiden. Bruk vanlige tortillalefser og smør med philadelfiaost. Legg på stekt kylling eller skinke, tomat, avocado, agurk, rødløk, slat eller hva du måtte ønske. Ha litt sweet chili saus på toppen, rull sammen og server.
Lillenurk No.2 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Takk for gode tips! Trur jammen jeg skal prøve meg på wraps
ellen-propellen Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Jeg elsker kyllingsandwich:-) Bak foccotia brød i langpanne. Del det på midten,ha på isbergsalat,agurk,eple og div godsaker. Strimle kyllingfilet og mariner i hvitløksmarinade.(den fra meny Caj P bruker jeg) Stek kyllingfilet og ha på foccotia'en. Server gjerne med potetbåter til. Kjempegodt, og veldig enkelt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå