Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 noen som har gjort det som kan fortelle meg om sin opplevelse?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Bedre da enn seinere i graviditeten, eller med et spebarn!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg går inn i min 25. uke nå, og vi er på flyttefot til en annen by. Jeg er sykemeldt og får ikke vært så mye med i prosessen,alså,får ikke lov å løfte eller bære. Men alt går veldig fint. Vasker og pakker litt hver dag, og tar pauser når jeg trenger det. Men jeg skal være glad når vi er ferdige,og endelig kan slappe av i vårt nye hjem. Det å få alt på plass å litt orden rundt meg før den lille kommer..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Jeg flyttet da jeg var i uke 30. Ukene før hadde jeg pakket og gjordt alt klart alene, siden jeg er alene. Mine foreldre hjalp meg med flyttingen. Min mor og jeg vasket ned hele leiligheten, men det var temmelig tungt. Skulle gjerne ha flyttet mye før, for det gjorde at jeg holdt sengen et par dager etterpå. Men har du god hjelp er det fullt mulig. Og du er også tidligere på vei enn meg, så da blir det langt lettere
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Flytta litt under en måned før jeg fødte jeg. Gikk kjempebra det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Går fint. Flyttet både rett før og rett etter fødsel. Før er definitivt best.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg gjorde det, var alene også da. Gikk veldig bra, jeg var da veldig klar for å flytte inn i egen leilighet, hadde bodd på hybel hos foreldrene mine til da. Fikk mye bærehjelp, synes det gikk veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Flyttet 8 uker før termin, og det gikk bare strålende. Bare såklart ikke ting inn i leiligheta men.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Har ikke erfaringen ennå, men skal flytte når jeg er 8 mnd gravid :-) Ser ikke på det som noe problem, jeg skal peke og forklare mens andre bærer, maler og fikser, hehe Heller en mnd før fødsel enn like etter, tenker jeg :-) Går helt sikkert fint når du "bare" er 5 mnd på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå