Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 man får fire/fem soverom istedenfor, samt loftstue? Jeg har funnet drømmerekkehuset, det er bare til å betale og flytte rett inn. Trenger ikke å male engang! Men stuen er liiiiten, tipper litt over 20 kvadrat med delvis åpen kjøkkenløsning i tillegg. Kjipt å få mindre stue en vi har nå, men digg med to ekstra soverom, stooooor terasse og uteområde. What to do???
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Vi har liten stue, men riktignok fler av dem. Den stua vi faktisk bruker er på 12 m2. For oss er det viktigere med stort kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Stua mi er på 18 kvm med en kjøkkenkrok i enden på ca 7 kvm,jeg synes det er bra nok plass. Jeg ville absolutt gått for dette rekkehuset,flere soverom og ei loftstue høres flott ut. Vi har spisebord i stua og en sofa ved vinduet,ingen problem med liten stue.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ja det er sjelden man finner rekkehus med så mange soverom. Det er i tillegg selveier, da kan man bruke mer penger på lån istedenfor husleie. Jeg regner med at det kommer til å gå langt over takst og prisantydning hvis det er like fint "live" som det ser ut på prospektet. Jeg kunne kjøpt det møblert, det var akkurat min stil! HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Vi har fire soverom, loftsstue og liten stue med delvis åpen løsning til kjøkken som du. Er kjempeflott:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Men er det 20 kvm med spisestueplass, eller er det bare plasse til en sofa? Kan det være mulig å gjøre et soverom om til TV-stue? Vi har kjøkken/spisestue/stue på ca 50 kvm til sammen, der stuedelen er knappe 20 kvm(kjøkken 15 kvm og spisestue 15 kvm), noe mindre kunne vi ikke ha hatt, noe større trenger vi ikke..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Høres da flott ut! Er det litt romslig kjøkken da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Det er ca 20 kvm pluss ok str kjøkken og ok str spisestue. Jeg har ikke vært på visning så må bare anslå sånn ca ut av bildene på annonsen. Ååååå, det hadde vært digg å bare kunne flytte rett inn uten å måtte male engang!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå