Gå til innhold

Noen andre som ikke kjenner liv enda??


bondekone

Anbefalte innlegg

Er 18+3 og kan ikke si jeg har kjent noe liv, sånn at jeg "vet" det er babyen.. Har jevnlig hørt hjertelyd på kontroll, så er ikke direkte bekymret, men lengter etter bevegelser..

Virker bare som "alle" her inne har kjent noe i ukesvis.

Andre som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke kjent noe liv, og er 18+3, som deg. Jeg ligger og kjenner etter, konsentrererer meg skikkelig, men man kan jo ikke akkurat tvinge det frem. hehe... Det skjer nok veldig snart, for oss begge:) -Mange som ikke kjenner noe før uke 20!

 

Jeg har ikke hørt hjertelyden en eneste gang heller, for legen min ville ikke, så jeg gleder meg til å få et første livstegn på UL i morgen!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg ikke er helt "unormal" ;)

Syns jeg har kjent det sent i alle svangerskapene - men de sier jo at flergangs kjenner det tidligere. Vel vel, gjelder ikke meg :)

Kanskje vi har ekstra tykk og god livmor vi da ;)

 

Har du også termin 20.10.2010? :) Så koselig!

Lykke til med UL i morgen, heldiggrisen! Jeg må vente heeeelt til onsdag... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også rundt 18 uker, å har heller ikke kjent spesielt med liv. Var en dag jeg satt i sofaen at jeg kjente den lille sprelle sikkelig(deilig følelse) men etter den gangen har jeg ikke følt noe? Lengter også etter bevegelser daglig, men det kommer vell etterhvert!:-) Er vanlig for førstegangsfødene å ikke kjenne liv for litt lengre ut i svangerskapet! Får bare smøre oss med tålmodighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker i dag og merker ingenting. Venter litt på denne her fisk/sommerfuglfølelsen- den må jo komme en dag :)

Har også en lege som ikke gidder å høre etter hjertelyd.

Fikk en UL i uke 15 av en bekjent som driver en privatklinikk, det var herlig det, så godt å vite at alt er iorden. Skal til ordinær UL 31 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er uke 20+3, har ikke kjent noe liv enda. : ( Litt frustrerende egentlig..men er stor forskjell på når man kjenner. Har hørt hjertelyden flere ganger da, og alt var bra både UL, så det er vel mest sannsynlig greit der inne : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har termin også den 20.oktober 2010. Har enda ikke kjent noen livstegn. Men igår var vi på ultralyd, jordmor fortalte da at morkaken ligger foran babyen, mot magen min, og at jeg derfor måtte smøre meg med litt ekstra tålmodighet før jeg kjente noe. Kanskje det samme gjelder deg? Har hørt om andre som ikke kjenner noe før ca uke 22. Så det er fortsatt tidlig. Men er alltid mange som spør om man har kjent noe. Lykke til med svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som kjenner noe før uke 18 er nok andre,tredje eller fjerdegangs mødre.

 

Da er huset mer innviet( hørtes litt rart ut) hehe..

 

Jeg er førstegangs og kjenner egentlig ikke noe, kan være jeg har kjent, men kan godt være det var luft eller muskelspenning.. Er ikke overbevist enda. Men barnet er jo fremdeles ganske liten enda..

Jeg er 18+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondekone, gled deg masse til onsdag!! Da får du se at det er mye bevegelse, og ingen grunn til å bekymre seg!

 

Jenta mi var iallefall veldig aktiv, uten at jeg kjenner det. Jeg spurte om det var unormalt at jeg ikke hadde kjent noe, og det var det absolutt ikke! -Og jeg ble satt frem, så ny termin er 16. oktober, så da er vi ikke lenger terminsøstre;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love dere at dere vil kjenne liv etterhvert, men vi er alle forskjellige og babyene våres er også forskjellige. Med min første var jeg godt over halvveis før jeg kjente noe, men da skal jeg si det var action til alle døgnets tider. Spesielt når jeg fikk lagt den store kroppen i senga. Jeg må innrømme at jeg var litt lei på slutten. Jeg fant ut at min lille hadde ekstremt god plass inni magen og lå litt gjemt, så det var derfor det tok sin tid før jeg kjente sikre spark.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anita.meno : jeg har fått den samme beskjeden som deg : ) veldig godt å vite det at det ikke er noe å bekymre seg for...men allikvel, så gjør jeg det liksom..heh. Er vel en helt vanlig sak å bekymre seg litt, spesielt som førstegangs. Fikk beskjed at det var ingen grunn til bekymring før uke 24-25..og nå er jeg da i uke 21 til uka : ) blir spennende når det først kjennes livda, gleder meg til det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fkk jeg bekreftet på UL i dag det jeg regnet med... Jeg har en diger morkake liggende rett under navlen min... fungerer som støtdemper på alle spark og bevegelser og ikke noe rart i det hele tatt at jeg har kun merket diffuse bevegelser inni der...

Litt greitt å se det så tydelig.

Men veslen har det kjempefint, alt utvikler seg helt som det skal og terminen stemmer ganske bra fremdeles :)

 

Pappaen fikk se den lille for første gang også i dag og var veldig fornøyd med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken startet sparkene :)))

Herlig! Nå kjenner jeg liv hver dag.

Var på UL i går og der inne i magen var det en sprellende lita jente :)

Happyhappy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde heller ikke kjent noe sikkert når jeg var så langt på vei, men fikk et tips av en kollega. Drikket glass iskaldt vann og legg deg ned og kjenn etter. Da kjente jeg at den lille begynte å bevege på seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j prøver å dytte litt på han, klemme og gjøre alt mulig..særlig etter mat, da skal d visst kunne kjennes. Men ingen respons nei.. : / hvor langt var du da du kjente liv Siz85?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...