Gå til innhold

Hadde dere gjort det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere hadde logget dere inn på facebooken til samboern deres for å sjekke ut en profil bare, og sett han hadde uleste meldinger, hadde du da sett på dem hvis du følte han dreiv med noe bak ryggen din? Ikke lest hele samtalene, men bare sett emnet og hvem han har snakka med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde mistanker om noe lumsk så hadde jeg gjort det ja. Gjorde det med en eks og der fikk jeg bekreftet mine mistanker. Så er glad jeg gjorde det, ellers hadde jeg vel sittet med fingeren i ræva ennå.

Skrevet

Hvis du åpner uleste meldinger så vil han vel se det? Eller?

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Kommer forresten ikke inn på profilen hans, for vi sier jo ikke bort passordene våre til andre, gjør vi vel? Å lese andres meldinger og mail er det samme som å åpne posten deres, og det er ikke lov. Heller ikke å lese i andres dagbøker.

Skrevet

Nei. Hadde ikke gjort det. Ville snakket med ham dersom jeg hadde mistanke om noe galt. Kanskje er det bare din mistanke, og hadde det vært meg hadde jeg fått utrolig dårlig samvittighet over å lese hans post. Hadde ikke likt det dersom han hadde lest noe hos meg uten lov...

Skrevet

ja, det hadde jeg helt klart gjort. Har fortalt mannen min at jeg er super nysgjerrig og hvis han ikke vil at jeg skal lese se noe så må han passe godt på sakene sine:)

Skrevet

Betyr det at jeg kunne anmeldt mine foreldre for å åpne posten min og lese dagbøkene mine da jeg bodde hjemme?

De fant jo ingenting, for jeg var snill som et lam. Men jeg hadde mange negative følelser og tanker i og med jeg opplevde mye vondt. Ekkelt å se foreldre mine i øynene hver dag å vite at de hadde lest mine innerste tanker.

Nei fysj......kommer ikke til å gjøre det med min datter hvertfall.

Skrevet

Tror neppe han legger merke til det. Meldingen står som ulest enda. Er bare den røde boksen på toppen som blir borte.

Jeg føler jeg gikk over streken. Men hvordan tar jeg det opp med han? Han lyver når jeg spør, og nå veit jeg jo 100 % at han lyver. Man føler seg jo litt sånn sykelig sjalu hvis jeg sier at jeg føler noe er galt og at jeg så på en av beskjedene hans..

HI

Skrevet

Lett! Om jeg hadde sterke mistanker om at han drev med noe snusk! Ellers ikke..

Skrevet

For det første hadde jeg aldri logget meg inn på mannens Facebookside, og skulle jeg mot formodning gjøre det hadde jeg selvsagt ikke lest noen meldinger. Man har privatliv selv om man er sammen, og har man mistanke om noe synes jeg man kan finne ut av det på voksent vis i stedet for å snike bak ryggen på folk.

Skrevet

For det første så har jeg lov til å logge på hans. Flere folk han kjenner som adder meg og da vil jeg gjerne se om jeg kjenner igjen personen før jeg godtar. Og for det andre så har vi privatliv. Rører aldri tlf hans og dette er første gangen jeg så på en beskjed. Gjorde fordi jeg føler noe er galt. For det tredje, så veit jeg at jeg gjorde noe dumt, men nå veit jeg 100 % at han lyver.

Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal ta opp dette med han..

HI

Skrevet

Hvis du nå først har gjort dette og funnet ut ting er det jo bare dumt å lyve, men la funnet skape gnissinger. Det er jo bare å si hva du har gjort og hva du har funnet ut og se hva han har å si om den saken.

Skrevet

Ja, får vel bare hoppe i det. Takk for svar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...