allabarna Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hvor kjøper dere gulpekluter til babyen? Jeg tenker på sånn i gas, store og tynne. Finner ingen steder! Vaskekluter har jeg kjøpt på Princess.
A.S Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Hei. Var innom på Kid og kjøpte gass-bindkluter der, eller vaskekluter som de også kaller det. Er supre å bruke som gulpekluter.
Corneliuss Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Her er det jo litt smak og behag da, men jeg likte mye bedre flanellklutene. =O) Skal sies at sønnen min gulpet mye... Og jeg opplevde derfor at flanellklutene "holdt bedre" på gulpet sånn at det ikke trakk så fort igjennom kluten og ble vått på undersiden. Synes gassklutene var så tynne at det bare gikk rett igjennom. Men brukte gassklutene mye til vasking og der var de bra.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Er ikke de vaskeklutene små da? Er det de som er fem i pakken rullet sammen? Gul/hvit/rosa og Blå/hvit/grønn? Trodde gulpekluter burde være større jeg.
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 De har de på Kid, spør etter gas kluter, de er store og fine
mammaen til 2+1 Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Gulpekluter er større ja.. De har noen veldig fine på name it.. 8pk til 99kr i med fine motiver til gutt og jente.. på sparkjøp har de også mange, de heter tøybleier eller gasbleier der. men er det samme som gulpefiller. Sist kjøpte og jeg noen på reflex og barnas hus. Så det er mange steder som har dem.
Prøver_IHH+gullklumpen Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Sparkjøp har sånne. Kjøpt det som heter gas-bleier jeg. eller flanellsbleier. Vet det har på Jysk også. Ikke så veldig dyre, men husker ikke eksakt prisen i farten. Store i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå