Gå til innhold

Hvordan frisyre har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren om to timer og trenger litt tips. Har langt hår stripet i forskjellige nyanser. Nå skal jeg bli ny:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet. Hvordan?

Skrevet

Hva er det du ikke forstår? Jeg skal endre frisyre og vil vite hvordan dere ser ut på håret...

Skrevet

Å ja, hva slags frisyre jeg har? Ikke så lett å beskrive. Må sees.

Skrevet

Beklager, Hi, men jeg må bemerke jeg også. Hvilken - for ørtende gang.. Lurer på om det er bare du eller om det er mange her som ikke har lagt seg til denne uvanen? Sier du hvordan og eller?

Men for å svare: Kort, 50-60 tallsretro...

Skrevet

Er dette noe som plager deg veldig 11:44?

Skrevet

Min er ubeskrivelig, så nå la jeg inn bilde, only for you.

http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/578414

Får det ikke til å funke for meg, så jeg sparer til lang lugg igjen.

Det jeg vil anbefale deg er å gi frisøren frie tøyler! De ser hva du passer utfra ansiktsform og farger=)

Skrevet

Takk for ordentlig svar, Tommage:-) Stilig!

Skrevet

Ja, dette er så grove feil at jeg ikke kan la det passere, og jeg synes faktisk det må bemerkes hver eneste gang jeg ser det. I håp om at vedkommende faktisk skal ta det til seg og lære.. 11:44.

Det er faktisk godt ment. Tenk om vedkommende feks. skal skrive jobbsøknad etc. og gjør slike feil, lover ikke bra det akkurat...

Skrevet

Må bemerke jeg også. Man kan faktisk si Hvordan. Mer riktig er vel Hva slags. Hvilken blir mer at man skal velge mellom flere alternativer, hvis du skjønner? Jeg kunne holdt et helt lite foredrag om komma-regler også, men skal spare deg for det...

Skrevet

Rett-opp-i-en-strikk-sveisen

Skrevet

Å bruke "hvordan" i denne sammenhengen blir galt. At noen kanskje vil påstå at det er vanlig i dialekten deres, betyr ikke at det er tillatt å bruke i skriftspråket.

Skrevet

Er det 11.49 du mener? Ser ingen kommafeil jeg. Og det er hvilken som er rett da det faktisk er snakk om flere alternativer. Hvordan kan ikke brukes. Kanskje du skal ta deg et kurs du også 11.52

Skrevet

Selv vil jeg foretrekke "hva slags" framfor "hvilken", selv om også sistnevnte kan passere. "Hvordan" er og forblir galt. Tre røde streker!

Skrevet

Jeg har lugg som jeg kan ta bak øret, i nakken er det kort, men har da litt lengde foran. Ikke direkte pasje, for det er for kort og gradert i nakken til det. Litt ala hun kate som har de tvillingene og 8lingene. Bare at mitt er kraftigere:)

Skulle gjerne hatt kjempelangt, tykt hår med fall i! Men den gang ei, har ikke hår til det:(

Skrevet

har langt tjukt hår med fall.

Enkelt og greit ;o)

Klippes 1-2 ganger i året hehe

Skrevet

Takker for de svarene jeg har fått her. Ser at tråden endte opp som språkdebatt. Slår meg at det er fantastisk at ikke alle er perfekte. Bruk gjerne meg og mine skrivefeil til å få ut frustrasjon. Jeg tåler det :-)

Skrevet

Det var ikke for å få ut frustrasjon, men for å påpeke en altfor typisk feil som begås i våre dager, i håp om at feilen blir mindre utbredt.

Skrevet

Da vil jeg bare tilføye at jeg legger litt mer energi i en jobbsøknad enn i et innlegg her. Ikke et problem for meg at jeg (og 99% av befolkningen) har sine leifer.

Skrevet

Kreves det virkelig så mye energi å unngå feil bruk av "hvordan"?

Skrevet

:-) Nå drar jeg til frisøren, så får vi se ÅSSEN det blir. Ha en god dag!

Skrevet

Der kunne du faktisk brukt hvordan....

Skrevet

"åssen" er et dialektuttrykk, som bør unngås i skriftspråket. Skam deg! Håper frisøren skamklipper deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...