Gå til innhold

Hvor mange har datet noen de har truffet på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det?

Jeg har kommet i kontakt med en riktig søt gutt, og vi chatet litt i går. Da vi avsluttet lurte han på om vi kanskje skulle SNAKKES neste gang, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg tør!

Er ikke noe telefonmenneske i utgangspunktet, og er redd for pinlige pauser=/

Og hva om jeg en gang skal treffe noen? Hvordan gjøres det da? Type: "jeg er lys i håret og har en rose i knapphullet?" Hehe;p

Litt spennende også, hverdagen ble plutselig litt krydret=)

Var i utgangspunktet ikke ute etter ny kjæreste, for jeg har det ganske bra som singel... Men hva om den rette dukker opp, så kan jeg jo ikke bare si nei?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg datet 4 menn fra nettet... Giftet meg med den fjerde av dem.

De andre tre.... To av dem ble kompiser en stund, og han tredje var bare ute etter sex.

Skrevet

Bor sammen med en mann jeg traff på nettet! Vi har fått verdens nydligste datter:)

Skrevet

Før jeg møtte gulesider ( som jeg møtte tilfeldig på en fest) datet jeg en del jeg traff på nett:)

Jeg var alltid veldig forsiktig og brukte ofte litt tid på å bli kjent med noen. Telefonnummeret mitt var jeg kanskje ikke så forsiktig med da jeg er et typisk telefonmenneske.

Men det rare er at man får en magefølelse på hva som er bra og ikke bra. Føltes det bra så avtalte vi bare å ta en te eller trene sammen en dag.

Avtalte tid og sted og så sørget jeg bare for å stå der noen minutter før daten slik at han kom mot meg ;)

Når du har sett bilder etc av en person går det egentlig lekende lett.

Det vanskelige synes jeg med internett er at kjemien som er det aller viktigste i et forhold IKKE måles før man treffer hverandre... noe som igjen gir mange dater hvor man kun sitter og tenker... fin fyr, god som venn men ikke noe mer :)

Men det er min erfaring da...

Synes det er herlig at jeg ikke traff min kjre via internett for tiltrekningen mellom oss er så tydelig til stede og jeg tror ikke det er lett å finne det på nett....

Men det er min erfaring da. Moro er det uansett ;)

Masse lykke til ..klem

Skrevet

traff typen på nettet.. viste seg at vi hadde gått på skole i lag.. =)

Skrevet

Har gjort det tre gonger. Første gang var eg litt skeptisk i utgangspunktet, og skjønte med ein gong eg såg typen at det var heilt feil. Det enda etter ein kort tur i parken. Andre gongen var han ikkje frå same by, så me skreiv masse til kvarandre og snakka på tlf før me treftes. Me data ei god stund, og hadde det kjekt i lag, men det vart ikkje noko meir. Tredje typen eg møtte starta forsiktig med ein spasertur men enda ved alteret ;-)

Dei to siste utveksla eg bilete med, så me visste ca korleis den andre såg ut. Hugsar enno kriblinga i magen då eg stod og venta på han som no er mannen min, og lurte på om eg ville kjenne han att.

Eg angrar i allefall ikkje :-)

Skrevet

Jeg ble sammen med en mann jeg traff på et spill på nettet. Han var norsk og jeg amerikansk. Vi giftet oss. Var sammen i 5 år, men er nå skilt. Fantastisk opplevelse ihvertfall, og ikke så "taboo" som det var for 10 år siden da jeg gjorde det.

Skrevet

Jeg møtte samboeren min på nett, den eneste jeg har møtt IRL av de jeg har pratet med på nett. Vi har vært samboere i 6 år og har snart 2 barn sammen :-)

Jeg hater også å prate på tlf, og det sa jeg fra om ganske tidlig. Vi ble kjent via msn. Flørtet som gale, he he :-)

Skrevet

Jeg traff en mann i en tysk chat for ca 12,5 år siden og det var et ellr annet der, vi ble sittende i timesvis den kvelden å prate på nettet, men han hadde ikke telefon (jeg er jo såå nyskjerrig, så hadde han ahtt tlf, hadde jeg ringt med en eneste gang hehehe)

Vel ukene gikk, vi pratet på internet, vi begynte å snakke på tlf, han ringte meg på kveldstid fra kontoret og beste venninnen min begynte å si, ring.. du, så blir du i mye bedre humør.

Etter ca 4,5 måneder traff jeg ham i real life, var hos ham en uke, så var han hos meg i Norge i 2 uker.

Det var forferdelig å si hadet og jeg holdt ut hele tre uker, før jeg dro ned igjen til Paris for å være sammen med ham. Kun en ferie da, to uker, var planen.

Nå har vi vært sammen i snart 12 år og gift i snart 7 ;)

Beste venninnen min taff jeg faktisk også på internett..

Skrevet

Jeg traff min samboer via nettdating, men møtte (kan ikke si date for det var svært sjelden det klaffet slik at det kunne ligne på en date) flere før ham.

Jeg fant fort ut at det ikke funket å chatte lenge på nett eller snakke i telefonen mange ganger for min del. Jeg endte bare opp med å bygge opp masse forventninger, som ganske effektivt ble brutt ned da vi møttes. Møtte ganske mange for en kaffe og en spasertur rundt i byen, og svært ofte ble det med det. Enten har man kjemi, eller så har man ikke det ...

Jeg fant ut at jeg like gjerne kunne treffe de med en gang, og ta det derfra! Men jeg kunne helt sikkert spart meg for mange dårlige kaféturer dersom jeg hadde tatt meg litt bedre tid foran pc-en ...

Min nåværende samboer hadde jeg ikke engang vurdert som "kandidat" til en date da han tok kontakt med meg via nettet. Men det viste seg at vi hadde mange sammenfallende interesser når det gjaldt jobb, og vi bestemte oss derfor for å møtes for å snakke jobb og utveksle erfaringer. Jeg syntes han så rar ut, og han var altfor ung, men det var liksom noe med ham likevel ... Han ble forelsket ved første tastetrykk - for meg tok det to måneder ... Men det ble oss to likevel!

E

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...