Trolleliten Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Snuppa mi fyller straks 3 år. Vi har ikke bodd her så lenge, så vi kjenner ingen andre barn i område bortsett fra de i barnehagen. Tenker at hvis jeg inviterer til bursdag, så blir jeg jo litt kjent med foreldrene og, i tillegg til at snuppa er veldig opptatt av bursdager og sikkert ville kost seg glugg i hjel...hehe Det er over 20 barn på avdelingen, så hvis jeg bare inviterer kullet hennes blir de 6 tilsammen. Selvom hun leker litt med andre og, så er jo dette de hun leker mest med og en fornuftig måte å velge de man inviterer på (føler jeg)? Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men inviterer dere fra bhg så tidlig?
erteposen + 4 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Her er det vanlig fra 3-4 år, men noen inviterer før. Vi inviterte til 3-årsdagen, med foreldre, siden vi ikke bodde i et nabolag med masse barn eller hadde venner med barn. Det er lurt å invitere kullet. Da forstår barna hvorfor de ikke er invitert. Vi snakker gjerne litt med bhg. om hvordan vi gjør det mht. invitasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå