Gå til innhold

Hvordan er det med sexlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på hvordan er sexlivet deres nå i forhold til før graviditeten?

Samboer blir veldig frustrert til tider, jeg har rett og slett ikke lyst lenger.

Flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det nok på akkurat samme måte. Jeg har også miset helt lysten, slik var det også forrige gang jeg gikk gravid. Stakkars samboeren min. Men smatidig tenker jeg at det får han tåle, er mye vi graivde kvinner skal igjennom i svangerskapet. Så han får bare holde ut. Godt å høre at det er flere, for det har virket som om det bare er folk som oser av sexlyst her inne på de trådene jeg har lest.

Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg.

Synes synd på sambo, til tider tåler jeg ikke at han tar på meg en gang!

Skrevet

Hei :) Godt å høre at det ikke bare er meg! I begynnelsen, med kvalme og tretthet, var lysten lik null. Nå er jeg heldigvis forbi disse plagene, men lysten er ikke helt kommet tilbake. Hormonene river i meg, og jeg er mer sur og tverr enn normalt - og slikt virker jo inn på lysten... Før var vi vel aktive i snitt annenhver dag - nå er det 1-2 ganger i uken. Det er jo deilig når vi først kommer i gang da ;) men hadde ikke gjort noe om det ikke ble noe heller liksom. Håper det kommer seg med lyst sånn etterhvert :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også, sexlysten er forduftet!

Og samboers sexlyst er på topp, så vi kræsjer litt der.. Men heldigvis er han både forståelsesfull og omtenksom, men han blir naturligvis frustrert mer enn èn gang i uka, hehe:)

Noen ganger i en stille stund kan jeg tenke at nåååå kjenner jeg kanskje at jeg har litt lyst, men så fort han "prøver seg" så sier hele kroppen STOPP.

Så ja, vi er nok flere som har det sånn. Ikke ALLE som går rundt og er kjempekåte hele tida, tydeligvis:)

Lykke til videre jenter, med det ene og det andre:)

Skrevet

Har vært topp fram til nå, men nå merker jeg at mannen har mindre lyst:( Magen er ganske framtredende, og tror det er turnoff for han. Virket slik forrige svangerskap også... Men skjønner han litt da. Bare at jeg denne gang klarer å ignorere den sprellende babyen inni der..

Skrevet

sist svangerskap steg sex lysten til de grader, var minimum 1 gang til dagen hver eneste dag :) slik har det vel egentli vært etterpå også. nå har den sunket litt, er ca 3-4 ganger i uken. er ofte dårlig og vil helst ligge dønn i ro. men hans sexlyst har ikke forandret seg:) men han respekterer at eg dårlig.

Skrevet

Sexlysten min har bare økt. Men i 1. trimester orket jeg nesten ikke fordi jeg var sååå dårlig! Nå blir det et par ganger i uken :)

Skrevet

Her er det stikk motsatt.

Her vil jeg ha mer sex, men han har fått en slags sperre. Han har ikke lyst npr babyen er i magen, blir for tett oppi babyen selvom han vet godt at han ikke blir skadet..

:/

Skrevet

jepp samme her,sexlysta mi er det ikke noe problem med men han trekker seg unna, har vært slik alle svangerskapene så er vant til at det er sånn. Får ta igjen det etterpå hehe

Skrevet

Hei!

Her i gården er sexlivet uforandret:) Vi koser oss jevnt og trutt, begge syns det er fortsatt kjempe deilig så.. Det skal sies at jeg har vært heldig, har vært i strålendes form gjennom hele svangerskapet:) Dette er forøvrig mitt første, er idag 16+5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...