Gå til innhold

3åring til leie

Anbefalte innlegg

Skrevet

vrderer nå sterkt å leie ut min 3 åring.

Er så møkk lei all trassen, hylinga, og den konstante "Hater dg mamma!"

Time outs funker til en viss grad, men bare de to tre første gangene..

akkurat som om h*n noen dager har bestemte seg, i dag skal bli en j**lig dag for mamma...

Nå er klokka ikke en gang elleve, og hodepinen på plass..

Håper for guds skyld vi snat får bhg plass til h*n..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk pusten dypt, kle på både deg og din lille "terrorist", gå ut og la han/hun herje fra seg. Håper dagen din blir litt bedre, heier på deg!

Skrevet

god ide...

kanskje la han rase fra seg i skogen..

Og en røyk eller to til meg..

Skrevet

Om det er noen trøst så kunne jeg ha skrevet akuratt det samme innlegget ..

Hilsen en annen sliten mamma med en 3 åring .

Skrevet

Jeg tar oppdraget. Passer sikkert godt sammen med mine på 2 1/2 og 3 1/2 år. "skal gjøre det selv" runger i veggene her. Å ha det travelt om morgenen er umulig. De plager både meg, som er gravid, og hverandre. Send din lille håpefulle i posten, en fra eller til går sikkert fint.

Tell til 10. Det er viktig at de er i denne trassen, for å utvikle seg til selvstendige individ, og vi som voksne foreldre må bare holde ut. Har hørt av de med eldre unger at det går over....så blir det ille når de blir tenåringer igjen...

Skrevet

Kan bytte-låne med min 6mnd gamle baby med seperasjonsangst. Blir sprø, ikke engang pappan er god nok.

Skrevet

bytte i et døg da 11,09??

elsker babyer.. =D

(men må ha min hjem før h*n skal til pappaen i helga)

Skrevet

har dere tenkt over hvorfor barna gjør dette? det er i hovedsak for å få oppmerksomhet...

det er en god regel å tenke 5 positive tilbakemeldinger til barnet, og 1 negativ...

Skrevet

Sier virkelig 3 åringen din hater deg mamma? Det er vel ikke normal trass vel...

Detvar da sannelig på tide at dere fikk 3 åringen inn i barnehage, ikke rart han blir fustrert av å være hjemme.

Skrevet

Oj, sier 3-åringer at de "hater deg"? Da har jeg vært heldig, vi har aldri hørt det fra noen av våre 3 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...