FruFrydmedtotette Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Går nå inn i min 37. svangerskapsuke,er 36+2 nå og har de siste dagene vært veldig hard på magen når jeg tar på den,den står liksom i spenn. Gjør ikke nødvendigvis vondt alltid. Men har også hatt vondt i magen,som når man har mageknip. Så det jeg egntlig lurer på er om dette at magen blir hard er kynnere,er som dere sikkert forstår førstegangs og begynner jo nå som jeg vet at ting kan begynne å skje å bli veldig spent:) Og for å legge ved en ting tiul så har jeg hatt myyye mer utflod siste uka enn ellers...har mått gå på do å sjekke at det ikke er fostervann (noe jeg konkluderte med på konsistens at det ikke var..hehe) Håper på svar:)
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Disse tingene betyr nok ikke at fødsel er nærliggende...dette er mitt 3. svangerskap og jeg har hatt MASSE harde kynnere de siste 12 ukene, og mye utflod uten at det betyr noe annet enn at kroppen fungerer som den skal;) Skjønner du begynner å bli utålmodig men du må nok smøre deg med tålmodighet enda ei stund:)
missgs *OVERTID* Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Du må nok smøre deg med tålmodighet en stund til ja Jeg har vært plaget med sterke kynnere allerede fra jeg var 3-4 mnd på vei, så det behøver nok ikke å bety å fødselen er rett rundt hjørnet Et godt råd jeg fikk når jeg var førstegangs, var å forberede seg på at man skal gå overtid, så blir man heller positivt overrasket om det skjer før. Vet det er lettere sagt enn gjort når man går og venter på å få se veslenurket sitt.... Men masse lykke til med siste del av svangerskapet ditt og med fødselen når den tid kommer!
Gjest Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Føyer meg til de andre her, ja. Kynnere betyr dessverre ikke at en fødsel er nært forestående. Er tredjegangs og har hatt kynnere gjennom hele svangerskapet. Merker at de er kraftigere nå ( er i uke 36) og at det er mer utflod, men vet av erfaring at det ikke trenger bety noen verdens ting for når det vesle nurket kommer :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå