Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere inn dette på forhånd? Hva skal jeg kjøpe? Null peiling jeg:)

Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått anbefalt purelan brystvortekrem. Veninna mi sa at om det var en ting jeg skulle ha med på sykehuset så var det den salven...

Aner ikke hvor man får kjøpt den da. Er fortsatt på jakt...

Skrevet

"Unguentum merk" er mye bedre enn "purelan". Den er bare fantastisk og helt ufarlig for barnet! Du kjøper den på apoteket:)

Jeg skal hvertfall ha den med meg på sykehuset denne gangen!

Skrevet

Jeg synes ikke at det ble noe bedre av krem så det eneste jeg har er ammeskjell. Det har jeg hatt liggende lenge:) Klem bare ut en dråpe melk og bruk det til å smøre brystvortene. Enten lar du det lufttørke eller bruk ammeskjell om klærne må på igjen med en gang. (heng gjerne en post it på innsiden av ytterdøren, med påminnelse om å dekke deg til om du ender med å fly mye å lufttørke hjemme;P)

Skrevet

Jeg så faktisk slike skjell på apoteket her en dag!

Mange gode tips her, tror jeg kjøper både krem og slike skjell jeg så er jeg sikkert godt rustet:)

Skrevet

Purelan, den er deilig!! :) Ren lanolin og naturlig.

Fåes på apoteket! Kan også bestille den i noen apoteks nettbutikker.

Skrevet

for min del funket avent sin brystvorte krem bedre en purelan.. den er MUST i min fødebag!

Skrevet

Jeg kjøpte Lana.. Dårlig den da eller?? Så etter Purelan på apoteket, men de hadde ikke...

Skrevet

Sverger til purelan her i huset. Den var helt utrolig da jeg fikk heftig brystbetennelse med førstemann. Med andremann var amming en drøm, så purelan skal hamstres inn :-)

Skrevet

Har kjøpt meg Bepanthen salve..

Kan bruke den til alt som er.. Er beregnet på såre barne romper,men kan brukes som brystvortekrem og andre steder en er tør..

Sa hu på apoteket..Hu brukte den til alt som var og hu hadde ikke små men avhengi av den kremen..

koster ca 70kr på apoteket

Gjest Sharazi
Skrevet

Dere kan kjøpe Purelan 100 på Boots apotek. Ikke alle apotek har dette produktet fra Mendela. Jeg betalte 49 kr.

Skrevet

unguentum, den bruker de på barsel på sus,så den bør jo være god. Jeg brukte avent sin, men syns den var helt jalla, funket ikke en plass på meg. endte med at jeg brukte den som leppemate istedenfor :S (funket ikke særlig bra til det heller)

Skrevet

hahaha da har vi det stik motsatt vi da sliten mamma... Jeg syns ikke det jeg fikk på SUS var noe tess i det hele tatt.. men elsker avent sin... kommer sikkert litt ann på hudtype og slikt hvilken krem som passer til hvem.. =)

Skrevet

hehe :) Kan ikke huske at jeg prøvde den på sus, men det må da være en av de beste siden de har den der. Det sies den skal være god, men alle er ikke like-smak og behag ;)

Skrevet

Aiai.

Hadde aldri klart meg uten Purelanen! Den er nr. én på listen over hva som skal med i fødebagen, men har den alltid i vesken uansett så er ikke noe problem egentlig.

:)

Purelan kjøpes på apoteket.

Skrevet

Anbefaler "pattesalve". (ja den heter faktisk det...) Selges på landbruksbutikker. F.eks AK, Eik eller FK butikken. Knallgod!

Skrevet

Fikk anbefalt Simplex øyesalve på barsel for noen år siden. Den var kjempe god og lett å smøre ut. Eller så funker det jo like bra med morsmelk som klemmes ut og lufttørker. Denne gangen har jeg kjøpt både Purelan og Simplex, så skal jeg teste ut hva som fungerer best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...