Prinsesse Gidderikke! Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Når på våren/hvor varmt bør det være før jeg dropper strømpebuksa til lillegutt (11 mnd)? Synes dette med å kle barna nå er litt vanskelig. Er jo kaldt og varmt om hverandre om dagen.
Full house Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Ta det etter været du! :-) Dager du føler det er varmt dropper du den, og er det litt guffent som du sier, beholder du den på. Det er litt sånn som du sier, varmt og kaldt om hverandre, så det er ikke så lurt å legge den bort helt.
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Nå som det blir over 20 grader på dagen dropper jeg strømpisen på begge. De er begge veldig varme av seg. Egentlig kunne jeg ha droppet strømpisen på 2-åringen da det var 15 grader også.
Alba44 Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Det kommer så an på alder og aktivitetsnivå. Min straks 3 åring var uten strømpebukse i går for første gang.
*Lissi* Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Tok på snuppa på 20 mnd. strømpis i dag, men tar den nok av senere i dag. Er kjempe vær her i dag, men gjerne litt kjølig på morgenen.
Underveis --> Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 14 mnd her og droppet strømpebuksa i går da det var 15 grader her på morgenkvisten. Ble over 20 utover dagen, og gutten holdt visst på å smelte bort i bare bukse og body.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Må nok bare se ann det.. Min har ikke brukt strømpebukse i det hele tatt i vinter så..
camilla^ Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Vi har droppet strømpebukse for lenge siden. Ungene har på seg tynn dress i barnehagen om det er litt kjølig istede. Det ligger strømpebukse i barnehagen, de kler på om det måtte trenges. Det viktigsteer å ha noe i halsen om dagen har jeg funnet ut. Igår gikk alle ungene i barnehagen i t-skjorte når jeg hentet de og man så på de at de var satt ut av varmen. Shorts og sommertøy hadde ikke mange fått med seg enda, og den varmen som var igår var jo sommertempratur. Jeg slet virkelig i varmen igår, ikke noe gøy når varmen kommer over natten jeg trenger å venne meg litt til den.
lille sprelle Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Sjekk nakken - er de ikke svette der, kan de like gjerne ha den på seg!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 I dag hadde ikke lillegutt på 1 år på seg strømpebukse. Da vi var ute på dagen i dag så hadde han på seg bukse, body, genser og lue. For sikkerhets skyld tok jeg en fleecebukse utapå siden han sitter på bakken. Han var nesten svett på ryggen da vi kom inn igjen, så da fikk han krabbe rundt i bare bleie og body Han sov i vogna i bare body, genser og bukse, og var svett da også... Så er nok veldig viktig å kjenne på barna nå, i stedet for å gjøre som "alle andre". Er det like varmt i morgen blir det bare body og bukse på når han skal sove... Uten teppe/dyne over!
mamma >to gull Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Har ikke hatt strømpebukse på de (3 år og 5 mnd), de tre siste dagene, har vært veldig varmt:)
Gjest vinterbrud Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 I går og i dag har jeg kuttet ut stillongsen til Maria,men den må nok på igjen til uka.Det er meldt regn og kaldt vær med temperaturer ned i 5,6 grader. Ja,været er håpløst i år.Jeg håper å kunne legge vekk lue og votter i juni.
mamma`n til nurk Skrevet 20. mai 2010 #13 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har kuttet strømpebuksen. Har sendt med sommertøy i barnehagen. Leverer i genser og bukse, har hentet de siste to dagene i shorts og t-shorte, eller kjole:) Men er meldt dårlig vær igjen til helga, så vintertøyet blir ikke pakket bort riktig ennå... Vanskelig temperaturer nå.
Brillefint - Jadda! Skrevet 20. mai 2010 #14 Skrevet 20. mai 2010 Han er så aktiv og varm av seg, så strømpebuksa dropper vi når dagstemperaturen er ti grader ca.
Mammaaaaaa Skrevet 20. mai 2010 #15 Skrevet 20. mai 2010 5-åringen kutta den ut for ein mnd siden og 2 åringen for 2 veker siden. Babyen på ei veke har hatt den på på dager det har vert kaldt og overskya, men idag var det 20 grader så kutta ut på han og.. Enig med at det er vanskelig med påkledning for tida! Spesielt til ein nyfødt baby!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå