Emma&Adrian Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 En billig en haha Men hvilken? Vil ha en kul,men skal ikke koste flesk
prekæs Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er veldig svak for fiat 500 den nye som har kommet nå. Ellers er selvfølgelig 2cv bare nydelig og muligens rimeligere. Jeg skal ha en 2 cv til pynt på gårdsplassen en gang i framtiden...tror jeg:)
Gjest sug lut Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Med blomsterkasse, ja, og evig piknikk og franskbrød. Og den skal være rød... Eller gul... eller kanskje himmelblå. Men det er kanskje ikke akkurat bruksbilen med to småttiser? Hvis du skal ha ordentlig liten bil er jeg glad i Nissan Micra uten å vite det spøtt om den annet enn at den virker, er god å kjøre, har overraskende mye plass til bagasje og parkerer på et frimerke.
Gjest Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ingenting er kulere enn en volvo 240 som du kan mekke på selv. Sikkert billig siden bilen kanskje er eldre enn deg og den tunge vekta er ikke å forakte i trafikken når man skal kjøre med småttiser i setene liksom ... men dyr i drift og krever en handykvinne.
Emma&Adrian Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2010 Hahaha,volvo 240 ,verre enn volvo 142 http://www.youtube.com/watch?v=dsk-VZbLhec
Gjest Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 He he, du finner garantet hyllester til 240'n også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå