Gå til innhold

Kan man bruke saueskinn sammen med Babysense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Vurderer å anskaffe Babysense, men lillemann sover så godt på saueskinnet sitt, så vil ikke fjerne det. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Det funker helt utmerket (-: Har babysense selv, (på lammeskinn) og er veldig glad for det, har spart meg for mange bekymringsfulle netter, hehe.. Det er en sånn som heter angelcare også forresten, den er sikkert like bra, de er jo ganske dyre, så ville valgt den som er billigst om det er noen forskjell da..

Skrevet

Så bra! :D Virker som han trives så godt på det, så er jo dumt å ta det vekk da! Er vant til en gutt som aldri har sovet noe særlig, og har fått en nåsom foreløpig sover om natten, så da tenker jeg at jeg etterhvert kanskje slapper litt mer av når jeg vet at han blir passet ekstra på. ;)

Skrevet

Ja, det hjalp mine nerver med babysense iallefall (-; Bare husk å skru den av når du tar ut babyen ellers vekker du hele huset, hehe... Glemte det noen ganger i begynnelsen, men nå husker jeg det altid.

Skrevet

Hehe, kan tenke meg det er lett å glemme ja. Er alarmen fryktelig høy?

Skrevet

tja, i en stille nattetime? JEPP! Men den blinker rødt et par ganger før den går av da.. Men er ikke i tvil om at den funker. Når lille var nyfødt blinket den rødt en gang for jo opp og rett etterpå hørte jeg lille ta et langt innpust! De gjør jo det når de er små, sutter og puste noen sekunder.. Skumle greier.. Har senga ved siden av babysenga, derfor så jeg at den blinka rødt forresten.. sitter ikke å nistirrer på alarmen asså, heheh...

Skrevet

sutter og puste, lol.. det skulle være slutter self.. huff, lang dag.. sitter og venter på at lille skal våkne og få nattmelka si, pleier altid og våkne før 12! men ikke i dag nei.,.. godt jeg har babysensen, ellers hadde jeg vert borte med senga hvert 5 minutt nå! hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...