Gå til innhold

Hva kler dere på barna når det er varmt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så usikker på om jeg har på for mye/lite klær på guttungen nå.

Var 23 varme på dagen i dag. Vi oppholder oss også mye på terassen da vi ikke har hage og der blir det enda varmerer da det ligger i le.

 

Hadde på han parkdress på morningen da det var litt kjøligere. I tillegg hadde han strømpebukse i bomull, langermet body, joggebukse, sko og bomullslue.

 

Senere i dag tok jeg av parkdressen og satte på en strikkejakke. Byttet også ut bomullslua med solhatt.

 

Synes det er så vanskelig. Er redd for at jeg kler på for lite slik at han blir syk, men er jo ikke noe behagelig hvis han har det for varmt heller.

 

Så også at solhatten jeg hadde kjøpt på H&M til han var uten øreklaffer. Er det ikke slik at man fortsett bør dekke til ørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke lett. I Oslo på dagen hadde han på seg bukse, tynn lue, body og en tynn jakke. Som seinere ble tatt av. Og sokker.

 

Lekte ute i dag og kjente på han hele tiden. Kunne nok ha hatt mindre på han men må passe litt på sola. Jeg har blitt helt rød på jobb i dag, så glad pappan hadde kled på han med langermet!

 

Må nesten bare kjenne på barna og regulere det med jakke, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde hun lanermet body og strøpebukse hele dagen. Helt til vi skulle være på plattingen på ettermiddagen, da fikk hun på badebukse og badet i bassenget med storesøster :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner egentlig litt etter hva jeg synes er behagelig mengde tøy og kler knerten deretter. Og da er han ofte varm, da han er varm av seg som faren, mens jeg er litt frysepinn. Har på lue eller caps i tilllegg selv om jeg ikke har lue. Og om han skal sitte stille i vogna har jeg litt mer klær på han enn det jeg går med. Og har i tillegg enten et tynt fleecepledd, eller et ullpledd som jeg kan justere med i vogna (avhengig av utetemp). Har akkurat pakket bort voksien.

 

F.eks i går ettermiddag når det var veldig varmt, lekte han på balkongen i bare strømpebukse og langermet body. I vogna hadde han i tillegg en bukse utenpå og en tynn jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig varmt her også godt over 20 grader..

Lillegutt har hatt på seg en tynn bukse, t-shorte, sandaler + solhatt..

Di trenger vel ikke mere enn vi kler på oss.

Han er alltid varm. Det er jo like varmt nå, som mitt på sommeren.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt har hatt på seg tynn joggebukse og body og en skyggelue i dag. Ikke strømpebukse. Men vi var ikke ute før kl var over 12 da. Og da var det jo veldig varmt egentlig.

 

Jeg tror ikke det er bra å kle på de for mye heller.

 

Og så er det forskjell på om de sitter stille i vognen eller kryper rundt. Når de er i aktivitet er de ofte varme.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...