Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Flere som har foreløpig termin rundt 29.januar? Jeg har tatt EL-tester og hele pakka. Men fikk aldri positiv test. Hadde ikke hatt så veldig ofte sex. For 7 dager siden og for 13 dager siden!! Så tror nok jeg ble gravid den gangen for 13 dager siden...hehe:) Men rart det med at jeg hadde negativ EL-test den dagen. Var foresten den dagen jeg tok den første EL-testen også...
En Prins + Prinsesse Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 jeg får bare si GRATULERER, å velkommen i januar klubben
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Takktakk :) Kan bare ikke tro dette... hehe
~Roskva~ Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hahaha, det der med ikm i neste uke stemmer på meg også. Hos meg funka el-testene, og jeg har ikm på mandag. Men jeg har alle symptomene, kjenner dem igjen fra sist gang - trøtt, småkvalm, tisser og promper i ett sett, har masse kviser osv osv. Så jeg kjøpte to tester i dag, jeg - og klarte ikke vente. Og jammen meg står det ikke "gravid" der, helt tydelig. På første pp også... Vi har nok supergravidehormoner, vi...
Gjest Gutt08<3 Baby 2011? Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hehehe:) Jeg har akkurat samme symptomer som sist jeg også. Har hatt stikkinger i venstre side, der eggstokken er omtrent. Men håper ikke jeg blir like kvalm som sist!! Krysser fingrene for det!! Men jeg tror heller jeg er treg til å produsere HCG jeg da.. Er jo 13 dager siden jeg mest sannlynlig ble gravid. Testet ikke positivt før 14 dager etter EL sist. Og jeg VET når jeg har hatt sex og ikke. Hehe.. Lykke til Roskva:) Får ikke sove inatt jeg nå...
~Roskva~ Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Hihi, jeg vet ganske sikkert når jeg ble gravid, jeg også... Jeg var så opprømt i går at jeg måtte bake brød hele kvelden, istedet for å gå og legge meg (Og jeg BURDE ha gått og lagt meg, begynner å kjenne på gravide-trøttheten allerede). Gratulerer så my Gutt08<3Baby 2011?. og Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå