nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 så du hadde hatt uvi - hvordan er det? Lurer på om jeg har fått det nå. Ser JM det på urinprøven?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Hei på deg! Hvis du leverer en urinprøve (morgenurin som er midtstrøms) til lege eller jordmor, finner de det ut på noen få minutter. Jeg merka det med masse vonde kynnere (i uke 24), konstant press der nede og frysninger. Fikk en ukes kur, men det gikk ikke over. Neste prøve var 3 ganger værre enn den første og fikk da en ti-dagerskur. Denne gang gikk det over. Har masse kynnere nå, men ingen uvi lenger heldigvis. Har du mistanke om uvi ville jeg levert en prøve i morgen da en ubehandlet uvi kan sette igang premature rier. En trenger heller ikke ha særlig symptomer på det. Lykke til. klem
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 heihå Takk !! Jeg skal til JM imorgen, da ser hun det evt. Jeg merker ingenting annet enn at det svir når jeg er på do. Sopp har "hengt med" hele sv sk denne gangen, så jeg lurer på om det "bare er det" Kynnere har jeg uansett, så vanskelig å vite om det er derfor... Tusen takk for svar. Lykke til videre, og klem herfra også :-D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ja hvis du svir kan det være soppen. hadde sopp i begge de andre sv.skapene, men ikke i dette (helt utrolig) Men da slår det ut på urinen din. Forklare og dette ubehaget til jordmor. Kan jo være det er litt av begge deler, og da er det greit med behandling. Lykke til i morgen. Kom med en oppdatering p hvordan det gikk da! Ha en flott dag. Stoor klem.
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2010 ... slo ikke ut på uvi... men hun sa det kunne være begynnende uvi.. drikke appelsinjuice, sa hun... eller tranebærkapsler.. - Jeg venter å ser. Jeg må på an igjen til uka, for jeg hadde sukker i urinen. Håper jeg slipper sukkertesten hos legen. Har hørt det er ekkelt. Alt hva en må igjennom gitt... Glad det er siste gang jeg gjør dette :-D Ha en fin dag du da. Her er det kjempefint idag. Mye sol og varme.... Deilig !!! ( men til tider litt for varmt...hihi) Klem herfra :-D
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Kan sterkt anbefale tranebærkapsler. Trodde ikke man kunne ta dem i graviditeten. Men har hørt det motsatte i d siste. Håper du slipper den testen ja.. huffamei! Her er d og kjeeempevarmt. hele 20 grader i kveld. Føler jeg blir kvelt hehe. Godt d er siste gang ja! God bedring. Klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå