Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ned for hver kontroll. Ikke mye, ca 200-500g og er nå 35+1. Totalt sett har jeg gått opp 12 kg og jordmor er fornøyd. Og magen ligger godt over gjennomsnittet. Så kan det da bety en stor baby? Eller mye fostervann? Hun sa i dag at hun ikke helt forstod hvorfor jeg gikk ned i vekt når jeg vokste slik.

Og eter som en hest

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du har hatt vann i kroppen som har forsvunnet litt etter litt`?

Skrevet

Å håper det, vann vil jeg ikke ha :D. Skal på ny kontroll på sykehuset så da får jeg se. Og får se lille tulla også, selv om hun nå er så stor at det er vanskelig å se noe på UL

Skrevet

Jeg gjorde det med de to første, etter 25 uker eller så sluttet jeg helt å legge på meg og all vekt forsvant til magen. Fikk to store, flotte babyer, men var rimelig skrapa selv, så denne gangen har jeg fokusert på å holde vekta og helst fortsette å gå opp:) Veldig greit å ha litt å gå på når man ammer osv. Blir spennende å se på neste kontroll...

Skrevet

Her har også vekta stagnert. De siste tre ukene har jeg gått ned ca 1/2 kilo faktisk. Noe som ikke gjør noe, siden jeg er stor fra før :P

For meg er det nok det at jeg ikke klarer å spise så mye, det er rett og slett ikke plass til mat i magen. Og så er jeg litt mer aktiv etter at bekkenløsningen nesten har forsvunnet. Driver og styrer og steller i huset hele dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...