Gå til innhold

kan jeg få være med her eller?


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg er ei trønderdame på 33 år, som nå går igjennom mitt 3dje svangerskap.

Jeg har vel egentlig termin først på desember (er 11 + 5 idag).

Men siden jeg ikke har et eneste fullgått svangerskap bak meg ( den første ble født uke 33, og den andre uke 36) er det lite sannsynlig at jeg går 40 uker denne gangen, og dermed vil jeg vel få et novemberbarn.

Lurer derfor på om dere syns det er greit at jeg blir med her, eller om dere heller vil dytte meg over på desember-klubben ;)

 

hilsen lille meg og <3 peanøtta <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit til oss :-) Håper den lille vil være litt lenger enn uke 33 og 36 i magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du få være her hos oss! :o)

Håper at den lille venter med å komme til nærmere termin i forhold til sine søsken.;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige svar :)

Ja, jeg håper virkelig den lille vil vente med å komme ut.

Det jeg krysser fingrene enda mer for, er at den lille ikke skal tvinges for tidlig til verden fordi jeg blir syk, som var tilfelle med begge de forrige svangerskapene. Første gang fikk jeg HELLP syndrom, som er veldig alvorlig. Babyen måtte hentes ut med keisersnitt, for å berge livet mitt :( Denne gangen får jeg veldig god oppfølging da. Har akkurat blitt henvist til svangerskapspoliklinikken på sykehuset, og ksal kanskje begynne med forebyggende medisiner.

Andre gangen fikk ikke den lille nok næring, fordi morkaka holdt på å løsne.

Denne gangen krysser jeg fingrene for at alt skal gå normalt.

Blir vel keisersnitt uansett har jeg forstått det riktig, og da skal de sannelig få sterilisere meg med det samme de holder på, så jeg slipper flere nervepirrende svangerskapene. Selv om det er aldri så mye verdt det, for det er det så absolutt!

 

Elsker barna mine <3 og gleder meg til å få baby i huset igjen. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...