Gå til innhold

Sover dine barn urolig dersom de kommer over i sengen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3,5 år kommer inn til meg nesten hver natt. Hun snur seg frem og tibake, og rundt og rundt i dobbeltsengen. Hun sparker bort i meg hele tiden. Ikke så lett å sove da... Dyna sparker hun også av. Er det normalt at barn sover så urolig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste ligger helst alene, mens minsten (3,5 år) ofte kommer oppi. Han ligger veldig rolig, og jeg sover som en stein ved siden av han ;)

Skrevet

Min guttunge vil heldigvis ikke sove sammen med oss, for han sover VIRKELIG urolig! Han har nå fått dobbeltseng, for vi var lei av å plukke han opp fra gulvet 5 ganger i løpet av natten.... Han har puter i begge endene i senga, og den står inntil en vegg, sånn at det blir litt mindre spetakkel og blåveiser...... =(

Skrevet

Har han alltid sovet så urolig? Hvor gammel er han?

Skrevet

Eldstejenta vår sover veldig urolig, men egentlig ikke noe problem. Barna får ikke lov til å sove i senga vår. Den er vår! Eneste untaket er når en av oss er bortreist, da bytter barna på å sove i senga til den som er borte.

Skrevet

Han er 5 og et halvt, og har alltid vært veldig urolig. Han lå i reisesenga veldig lenge når han var liten, for da ble det mykere "kræsj".

Han er sterkt plaget av nattskrekk, og det er nok med på å ødelegge litt for de"gode" nettene også... =)

Skrevet

De kommer aldri inn til oss, de har egen seng.

Skrevet

Min på snart 3,5 vil også ofte opp i min seng, hvis han turner for mye blir han som regel lempet tilbake til sin egen. Men da er han gjerne så fjern at han godtar det og sover videre.

Vi har bare et soverom, men synes han er ute og vandrer litt vel ofte om nettene nå, så får snart sette foten ned tror jeg... Prøve å være mer konsekvent- i halvsøvne- og prøve med belønning kanskje.

Skrevet

Hipp hurra for perfekte dib foreldre=( BLÆÆÆÆ

Det var da ikke det Hi lurte på, kjære kakemonster!

Skrevet

Jeg syns det er veldig koselig å ha lillebror oppi, jeg. Han er jo så herlig å kose meg ;)

Skrevet

Da er du herved stemplet som ei udugelig dib mor!!! =)

he he ;o)

Skrevet

Min vandrer også mye for tiden. Hun er nesten alltid tett i nesen / litt forkjølet. Kanskje det har noe å si?

Skrevet

He he, ja det er helt greit ;)

Vi har vel alle våre kjepphester kanskje, og noen mer enn andre... Å kose med småbarn i sengen er ikke en av mine i hvertfall.

Skrevet

Ja, når de er tette og syke sover de vel gjerne dårligere og har mer behov for kos og? Men vanskelig å stramme inn igjen når de er friske, hvis de er forkjøla i ukesvis eller har allergi som jeg mistenker gutten min har...

Skrevet

JA, begge to makker som besatt ... det er vel også (delvis) derfor de ytterst sjelden får sove sammen med oss.

Skrevet

Forøvrig synes jeg syke barn gjerne kan få litt ekstra kos, men hvis de sparker og herjer så mor ikke får sove går det dårlig... Småsykt barn og trøtt og sur mor er dårlig kombinasjon!

Skrevet

Ja, de sover nok mer urolig fordi de er tette, og enig i at det sikkert er derfor de vil ha mer kos også. Håper hun blir mindre tett i nesen nå som det blir sommer.

Skrevet

Bra det ikke bare er min som turner rundt på natten :)

Skrevet

Hvis mini har en dårlig natt, noe han sjeldent har heldigvis(!! og bank i bordet!), så tar vi han i vår seng med det resultat at han først vil hoppe litt i senga, så vil han plukke mamma litt i nesen, så plukke litt i pappas øre, så slå litt på mammas kinn og så le litt. Hvis han endelig tar hintet og legger seg ned, så må ikke noen av oss finne på å puste for høyt eller røre på seg. Da er det tid for lek og moro igjen!

Såeh... Da er det rett i egen seng igjen. Hehe. Men vi lærer ALDRI å være konsekvent på natta. Helt klin umulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...