Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 elske spedbarnstiden... lengte tilbake til amming, og kos... og glemme våkenetter, gråt, uro og manglende søvn (eller gjør dere noe annet enn å glemme?? Jeg forstår det faktisk overhodet ikke. Jeg har en gutt på ett år, og tenker at han jo bør få en bror eller en søster, og også at det kan være fint for oss voksne å ha to barn -. Når de blir litt større! Men, jeg greier ikke tanken på å gå gjennom det første halve året en gang til, og attpåtil å ha en eldre gutt å ta vare på samtidig... Finnes det virkelig folk som gleder seg til denne første babytiden??
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har aldri vært "babysyk" og har egentlig aldri tenkt noe videre på å få barn. Men nå som jeg har ei lita ei på snart 5 uker så elsker jeg det. Hvem skulle tro det? Hehe:) Klart jeg gleder meg til alt vi har å se frem til, men jeg synes det er kjempe stas nå. Hun er så søt og snill, god og den beste, så klart. Nå skal det sies at jeg hadde et topp svangerskap, en grei fødsel, kom meg fort etter fødsel, jenta sover 6 timer om natta, spiser godt, skriker lite og er en fryd. Jeg har vært, og er, heldig:) (men det blir ikke flere;)
Candy girrrl Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har 4 og er fornøyd. Hadde lagt meg ned og skreket om jeg fikk positiv test nå. Men tross dette får jeg et lite sug av og til. Elsker spenningen når man er gravid. Det å lure på hvem som er der inne, hvordan babyen ser ut og venting til fødsel. Et magisk univers. Savner det. Måtte derfor inn å snuse på stemningen til 3 trim. lenge etter fødselen. Savnet 3 trim. veldig etter at jeg fødte.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Skulle trodd jeg hadde skrevet dette innlegget selv, kunne ikke vært mer enig med deg HI
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er ikke babysyk, blir aldri det. Syns småbarnstiden var grusom, og har absolutt ikke lyst til å gjennomgå det på nytt, særlig ikke nå som det barnet vi har er åtte år.. Begynne helt på nytt.. Men mannen ønsker seg så veldig et barn til, og jeg håper at hvis jeg blir gravid, så blir jeg en god mamma til det barnet også, og at jeg overlever til h*n blir 4-5 år..
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Vel jeg har et barn på 5 år og har faktisk aldri i mitt liv vært babysyk. Tror neppe jeg noen gang blir det heller. Jeg liker denne tiden bedre, hvor vi kan finne på morsomme ting sammen. Jeg syns babytiden er kjedelig, slitsom, unødvendig og bare masse mas. Men det er min mening. Har venninner som har både 2 og 3 barn nå selv om jeg startet før de. De elsker babytiden. Jeg har egentlig nok med ett barn foreløbig. Hun krever jo mye oppmerksomhet, så jeg venter med nr 2 til hun er blitt litt mer selvstendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå