Gå til innhold

Det var ikke planlagt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har alltid sett litt rart på de som sier når de er blitt gravide - det var ikke planlagt.

Jeg har sett på dem som litt naive, og uvitende i vår opplyste tid.

Snakk om å møte seg selv i døren!? ( Elsker egentlig å møte meg selv i døren, for det er gøy å lære... )

Jeg kan nå selv være uplanlagt gravid, dvs vi har hoppet av like før...

Flere her som er blitt gravid etter å ha hoppet av?

Eller hatt sex rett etter at mens er over?

Takknemlig for svar.

Hilsen ei som ikke dømmer lenger :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei denne gangen mente jeg det, men med førstemann var jeg så mange dager etter eggløsninga at det ikke var mulig å bli gravid og vi hadde dessuten hastverk;P

Sånt skjer:) Søt gutt ble det av det, likevel.

Og har en venninne med ei hoppe-av-i-svingen jente:)

Skrevet

Hei:)

Følte meg litt truffet av innlegget ditt. Jeg er vel en av dem som har gitt forklaringen om at det ikke var planlagt, noe det heller ikke var (brukte prevansjon - hormonspiral).

Likevel - gutten jeg har i magen er så veldig velkommen hos meg. Den kommende faren har fått kalde føtter og trukket seg helt vekk.

Så om jeg har møtt meg selv i døra? Ja, kanskje, men som deg har jeg lært av det. Er ikke så naiv at jeg tror all prevansjon fyngerer 100%, men vi gjorde i hvert fall det vi mente var nødvendig for å unngå graviditet i utgangspunktet.

Nå er jeg 30 uker på vei og gleder meg stort til å bli mamma i juli/august:-)

Lykke til med utfallet av å hoppe av i svingen:-) Uansett resultat...

Skrevet

vår lille kommende var egentlig planlagt, men vi hadde planlagt at det skulle ta litt lengre tid.. hehe.. vi hadde nemlig hørt at det kunne ta flere mnd, til og med opp til et år, fra at man sluttet på p-piller og til man ble gravid. så derfor sluttet vi tidligere, siden det skulle ta noen mnd...

men så ble det da slik at jeg rakk ikke å få en eneste mens før jeg ble gravid :P

hehe.. men vi er uansett kjempeglade da :)

Skrevet

Vårt første barn var ikke planlagt, hadde akkurat sluttet på p-piller pga plagsomme og mange bivirkninger og skulle begynne på nye piller etter en liten stund. Hadde sex under mens og ble gravid.

Skrevet

Ingen av mine er planlagt. Men denne gangen hadde vi bestemt oss for at hvis jeg ikke ble gravid før jeg skulle gjennom en bukplastikkoprasjon så skulle vi ikke ha flere barn. Vi ble enige om at jeg skulle sterilisere meg, men vi måtte spare penger til det da.

Jeg tok bukplastikk på Juni 2009 og på oktober fant jeg ut at jeg var gravid.... Da var det mye att og fram om vi skulle beholde eller ikke, hvordan det kom til å gå siden jeg hadde tatt bukplastikk osv... Det ble mange samtaler med lege om dette osv.

Nå er jeg 35 uker gravid og ser frem til å bli ferdig, men dette blir siste gangen.... har hatt mye problemer i dette svangerskapet så en runde til orker jeg ikke.

Men planlagt er hun ikke, men hjertlig velkommen er hun

Skrevet

Ingen av mine barn er "planlagte", første og siste graviditet har kommet som store sjokk på meg. Men det går jo bra når en bare får vent seg til tanken.

Jeg er superfruktbar og blir gravid bare mannen ser på meg, så det skal ikke mye feilskjær til før jeg blir gravid. Heldigvis er vi glade i barn;)

Men etter dette svangerskapet skal vi begge under kniven!

Skrevet

jeg tror jeg blir gravid av å vaske boxerene hans :P førstemann var ikke planlagt, men vi hadde vært ilag i 4 år ig har det fint ilag så det var ikke noe krise :) gikk på ppiller da. nå har vi egentlig kjørt kalkulert risiko :P skjer det så skjer det! er nå 17 uker ;) å selfølgelig er lillingen velkommen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...