Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Han ligger i kun en bleie og boxer, og ingenting over seg. Burde han ha noe lett over seg selv om det er varmt? Hvis han svetter mye og det avkjøles så kan han vel bli litt kald? Kjente på han og han var litt småkjølig i huden. (Han er 8 mnd). Hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Legg et helseteppe over han =) og få ned tempraturen......!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Åssen får man ned temperaturen da? Når alle ovner er av, vinduet er oppe ??
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Temperaturen vil jo gå ned av seg selv når sola har gått ned og det blir kjøligere ute. Men han burde uansett ha et teppe eller noe over seg. Husk at kroppstemperaturen går ned når man sover og da blir man kald
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Fant en gammel vifteovn Men syns han er kald jeg. Men er nok fordi han har svetta. Kan jo ikke være kald med 28 grader i rommet.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 vifte..? Og i morgen ville jeg kankje startet luftingen litt tidligere =) På ungene sine rom står sola på fortsatt, men det er kun 17 grader der inne =) Jeg satt på full lufting fra kl 3, og rullgardina halveis ned så ikke sola steiker sååå der inne!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 sett inn ei vifte, og ha sengekant i sprinkelsenga så han ikke får trekken på seg. det gjør vi med minste. han har soverom med vindu rett i solveggen.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Vifte ja.. Satte den vekk fra han, så ikke han får trekken på seg. Og vinduet har vært oppe i hele dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå