Gå til innhold

Noen her som var VELDIG kvalme i 1.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen trøstende ord til en i 1.trimester som er kvalm hele dagen...når ble din kvalme borte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det likedann:/ jikk akkurat inn i 2 trimester å e fortsjatt litt kvalm:/ men kjøpte sånn armbånd mot kvalme på apoteket, å det hjalp faktisk:-)

ellers har æ bare sørga før å spis litt med trygt mellarom så æ ikke rækk å bli sulten å kvalm :-)

får håp kvalmen jer sæ før oss bægge snart :-)

Skrevet

støtter deg "mamman til elis"

jeg har slitt med mye kvalme og oppkast. kjøpte også desse armbanda på apoteket å går med de hele tiden, gjør at eg ikke er så kvalm utover dagen, kaster fortsatt opp, men ikke alt, nå ca 70% av alt iløpet sv en dag bare:)

det jeg gjør er å ikke bli sulten, ikke spise godteri eller brus, spiser salt chips, kaldt vann, spiser mat som ikke får meg til å brekke meg

som: isbiter, frukt, en spesiell is som heter skruen. elsker den. full av tropiske frukter. spiser litt chips, frisk mat :) ikke fast food, (hamburger,pizza, kebab ol)

Skrevet

Var så dårlig at jeg ikke engang nå greier å huske hvor dårlig jeg faktisk var.. tror jeg har fortrengt det..

Men gikk over på dagen 9 uker omtrent :)

Lykke til og håper det går over ;)

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar.

Håper virkelig at det går over..er i uke 8 nå..Har nettopp vært på do og kastet opp nå...småsvetta, svelgte og svelgte før det kom......

Jeg må også spise hele tiden....Ting jeg likte før er jeg ikke glad i lenger..liker best hvitt brød med gulost, brunost, eggerøre eller leverpostei på boks. Til middag er jeg hekta på fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter....Drikker også bøttevis med kaldt vann..Alt varmt får meg til å brekke meg. Bare jeg står i varm dusj brekker jeg meg..og sola og varmen vi har fått ønsker jeg dit peppern gror... Blir verre av alt varmt...

Skulle ønske jeg var gutt...

Skrevet

Jeg er en jente på 18 år å jeg er 17uker på vei. jeg er fortsatt kvalm, kaster opp sliten og blek. jeg har vært på legevakta en gang, å blitt innlagt med intravenøs to ganger. jeg klarte ikke holde på maten eller noe. Mitt råd fra sykehuset som funker litt for meg er. spis lite med offte. ikke ta store tygg men små. RISTA BRØD er det beste å spise for magen holder bedre på det. lykke til, vet hvordan du føler det

Skrevet

Jeg har vært ufattelig kvalm frem til ca uke 15, nå er jeg bare litt småkvalm og jeg spyr mye mindre... :)

Nå har jeg en fra før av, så jeg vet hvor superfantastiske barna våre er, de er bare så ubesrkivelig nydelige om man blir så utrolig glade i dem!! Så jeg fokuserer på alle de tusenvis av fantastiske dagene jeg forhåpentligvis får med lillegullet, og så vet jeg at det vil være mer en verdt hver eneste spyrunde på doen... :D :D :D

Men - jeg må innrømme at jeg er såpass dårlig at jeg tror det er nok nå for min del, tror to runder med denne spyinga holder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...