millie+2klumper Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 De siste ukene har jeg begynt å få konstante kynnere når jeg er i bevegelse. Spesielt på jobben. De er ikke vonde men litt ubehagelige.. Men så har jeg den siste uken begynt å få en del mageknip/mensen vondt. Både i kors rygg og mage. Alt dette fortalte jeg til jordmor i dag og hu ville at jeg skulle ta kontakt med legen min og høre om jeg kansje burde sykemelde meg nå. Hun var visst litt bekymret for for tidlig fødsel for det var litt tidlig med sånn modning nå? sa hun.. jeg hadde det ikke slik med forrige mann så jeg lurer på om det er andre som har det slik el andre som gjerne har født for tidlig etter å ha hatt det slik? Og så hadde jeg 4+ på sukker i urinen. Har lagt på 1+ hittill. noen som har hatt så mye uten av det har vært noe som helst galt? Jeg skal på ny glukosebelastning på fredag da den forrige testen min ble ødelagt. utrolig surt men! Nå må det i hvertfall gjøres.. takker for svar:)
millie+2klumper Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. mai 2010 Kan også legge til at jeg har hatt litt løs mage i det siste og en del nedpress. Kjennes ut som om ungen er på vei ut både bak og fremme til tider:P. Og det er ganske ubehagelig..Men det er vel ikke uvanlig sant?
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Det er som om du beskriver meg!!! Jeg er bare i uke 31!! Har stram mage, kynnere, 5-6 i timen og de varer i ja opptil 10min noen ganger. Mensmurringer og skikkelig nedpress, så jeg må bare bøye meg forover og går som en olding. Husker ikke fra forrige gang, men kanskje normalt eller??
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 samme her.. er i uke 33 nå.. har gått slik som dette siden uke 28... har vært til sjekk på sykehuset 2 ganger alt, men nå tør jeg ikke ta kontakt lenger( er redd de skal avvise meg til slutt) kjenner at disse siste ukene kan bli meget vondet vist det skal fortsette på denne måten.... huff...
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 myyyye kynnere ja... men ikke noe mens murring. Hadde mye "plager" m kynnere sist, og fødte tre uker før termin sist. Men det trenger vel ikke være noe sammenheng med dette sv for det.... Håper jeg får litt før, jaffal :-D
bitthen Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Har hatt det slik siden uke 28- 29 eller noe. Kynnere, nedpress og mesmurringer. Særlig når jeg er i bevegelse. Så er ikke i så mye bevegelse nå da. Har ikke snakket med jm om det da... Greier ikke noe særlig å gå tur eller noe. Tar det med ro jeg nå, er faktisk bedre denne uken, har hvilt mye, stresset lite. Kan være at sykmelding burde vurderes for din del. Er i uke 32 +5 nå...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Akkurat det samme som meg. Er i uke 31/32 nå og har mensmurringer og konstante kynnere når jeg beveger meg. Gutten ligger med hodet ned. Er kvitt min uvi som jeg har hatt i mange uker, så det er ikke det som er problemet. Jordmor ba meg ta det helt med ro til uke 34. Har og mye kynnere når jeg sitter.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Jeg også fødet 3 uker før sist, og var da også plaget av mye kynnere, men så tidlig?? Husker ikke... Hmm...
millie+2klumper Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2010 Oki. Da er vi hvertfall flere. Men det sier jo ikke så mye.. hmm.. Har skikkelig mageknip igjen og litt murringer i ryggen. Kynnere mens jeg sitter også. Og ganske kvalm. Synst det er litt ekkelt jeg.. Men vil ikke virke hysterisk heller. Får bare satse på at det ikke har noe å si men..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Har det akkurat likt som deg nå. Snakka med jordmor om dette på fredag. Sliter med oppkast igjen og den harde avføringa har i en uke vært løsere. Fått beskjed om å ta det helt med ro frem til uke 34. Fikk også et råd om å kjøpe varmeflaske. (kjøpte en sånn m rispose inni på apoteket som legges i microen) Har ikke fått testet den enda da jeg kjøpte den igår. Har menssmerter og murring i ryggen. Ble det enda værre fikk jeg beskjed om å ringe føden.
millie+2klumper Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2010 Ja, akkurat nå høres en varmeflaske litt deilig ut! Jeg får vel ta en prat med legen min da.. Siden du har fått beskjed om å ta det helt med ro. kan du bare ligge der da el kan du gjøre noe liksom? Føler du at r bedre av å slappe av?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Jeg sitter mest mulig i ro, men gjør småting og små ærender og sånn. Men ingen gåtur o.l (orker ikke heller pga bekkenet) Blir litt bedre av å slappe av, men kynnerene og det andre kommer uansett men ikke fullt så ille. Skal på ul 1 juni så blir spennende å se på livmorhalsen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå