Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har hatt dette som favorittkjole med en annen en.. Elsker den.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=20649936&reference=6/206/499/36_-1326460943.jpg&adheading=LILLY+Empire+Brudekjole+2010+-+LIK+PRIS+som+LILLY+DK+hos+oss&adTypeId=68&areaId=2016
Mom2Two Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Faktisk veldig veldig få brudekjoler jeg liker umiddelbart, det gjorde jeg med den der. Den var rett og slett nydelig. Klassisk, enkel, nydelig snitt og veldig elegant/classy.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Den var kjempe fin... En slik kjole kunne jeg hatt hvis jeg en gang skal gifte meg..
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Da er vi to Mom2two. Av alle de hundrevis jeg har sett på, er det kun to jeg virkelig liker..:-)
erteposen + 4 Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Jeg liker kjoler med litt arm, og brudekjoler som viser veldig mye hud er ikke for alle. Fin kjole, men en ser raskt litt gravid ut selv om det er empirieliv. Kanskje noe med slørlaget utenpå eller vinkelen?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Synes den var nydelig, og dette må være den første kjolen som noen har linket til som jeg har likt. Bortsett fra "min" egen kjole, så er vel denne en av de nydeligste jeg har sett. Du blir nok en drømmebrud i den:)
Alba44 Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Nydelig!! Liker best når det er stoff over skuldrene, og denne var veldig fin! )) Skal du gifte deg snart?
Rååååsa på ball Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Den var fin, men kanskje litt kjedelig? den hadde liksom ikke helt WOW faktoren i mine øyne, om du skjønner hva jeg mener? Også tenker jeg at man sikkert må ha veldig tynne og trente armer for å ikke se lubben ut i slike ermer.. Men så har jeg litt komplekser for armene mine da Skal gifte meg selv, og jeg er mer fan av maggie sotteri, blue by enzoani og pronovias.. Det er litt mer detaljerte kjoler
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 19. mai 2010 Jeg liker det helt enkelt, men litt elegant. Tubetopp og spaghettistropper er ikke noe for meg. Selv om andre kan være flotte i det:) Har du funnet kjole? Har spilt håndball i mange mange år, så armene er i det minste litt markerte, he he. Håper bare ikke denne kjolen er slik at man ser gravid ut som en nevnte.. Men, vil ikke ha trang heller, vil ha litt vidde på den..
Rååååsa på ball Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Jeg er litt delt jeg, kan synes at masse forskjellig er fint Prøvde først en hel haug med kjoler i litt gresk stil men fant fort ut at det ikke kledde meg. Jeg har timeglassfigur med relativt store pupper og da så jeg rett og slett bare ut som en sekk i slike kjoler Endte opp med en blondekjole i havfruefasong, hadde egentlig ikke sett for meg noe sånt men så ble jeg med et skikkelig brud når jeg fikk den på. MÅTTE jo bare ha den da! Når er det dere skal gifte dere?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 Om du synes den er kjedelig, så vet jeg ikke hva du vil mene om min drømmekjole som ser sånn her ut;) http://www.snefridshus.no/produkter.aspx?prodid=19&docid=16
*Rutletutt* Skrevet 19. mai 2010 #13 Skrevet 19. mai 2010 Giftemål på gang, eller?;-) Nydelig kjole:-) Elsker det snittet der, veldig elegant.
Jenny-penny Skrevet 19. mai 2010 #14 Skrevet 19. mai 2010 veldig enkel og fin. litt skeptisk til hvordan de armene funker på "vanlige" folk, men fin var den. liker også disse veldig godt! http://www.monsoon.co.uk/Bridal-Dresses/Josette-Dress/invt/65211041&bklist=icat,5,shop,women,bridal,bridaldresses# http://www.monsoon.co.uk/Bridal-Dresses/Charlot-Dress/invt/75200941&bklist=icat,5,shop,women,bridal,bridaldresses den nederste linken har jeg fått av pappa'n min til å ha på i bryllupet hans, dajeg skal være "brudepike". Føler meg sååååå fin i den;) Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå