Gå til innhold

Jeg kalte 5 åringen min for en dritunge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg skikkelig klein nå...! Vi "var venner" før vi tok kveldsstellet, men det er ikke bra altså... Var så sinna at ordet bare poppet ut....! huff, lang dag ja..... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det, det var nok verre for deg enn det var for barnet ditt. Jeg har og hatt noen slike hendelser, det er ikke gøy men noen ganger blir man så sliten å sint at det bare ramler ut.

Skrevet

Signerer denne! Ingen god følelse, men vi er da bare mennesker!

Du skal være fornøyd med at du har holdt i fem år du :-)

Skrevet

Å herregud..Det der er da ikke noe krise!

Ille å si BÆSJ unge òg da eller? :-D

Vittig hele "problemet" :-D

Slapp av litt :-)

Skrevet

Gjort er gjort og spist er spist.

Skrevet

Det var bare så teit... Jeg ble sur fodi at han somla så heftig på vei hjem, da sovna lillesøster i vogna, og jeg gav han skylden fordi han ikke hørte på meg og var egentlig skikkelig teit med han.

Blæææ!! Ikke gøy å være sur! Mannen jobber seint, og jeg er gretten.....

Men gjort er gjort som fru Blond her sier....

Hilsen Hi (som ikke mente å være annonym i stad)

Skrevet

Enig med de over her, det var nok verre for deg enn for barnet ditt. Jeg plumper også ut med slike fraser innimellom og får verdens dårligste samvittighet etterpå. Sier heldigvis unnskyld og forklarer hvorfor mamma ble sint/irritert.

Skrevet

ingen god følelse, og alle trår litt feil sånn sett noen ganger, man blir jo vanvittig sliten tidvis. Synes likevel du skal be barnet om unnskyldning, er jo ikke greit å gjøre det slikt og barnet kan lære at når man gjør ting man angrer på ber man om unnskyldning

Skrevet

Jeg forklart han etterpå hvorfor jeg hadde blitt så sint, og sa at det ikke var meningen, og jeg mener også de lærer av at vi kan gjøre feil vi også.... =) Godt å høre at det er flere som har plumpa ut med ting de ikke burde!

(Jeg vet hvertfall at jeg IKKE kommer til å kalle han det igjen.........!!!)

Skrevet

Huff, jeg har også sagt dumme ting iblant. Det er ikke alltid man har tålmodighet nei. Men prøver selvsagt å unngå å si dumme ting, men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...