Gå til innhold

Trenger hjelp fort!! Bryllupsinvitasjoner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skriver jeg til kaffegjestene? Og hva skal jeg sette som tidspunkt? Vi spiser middag kl 18, blir det for tidlig med 21? Kan vel ikke legge det så mye senere enn det? Noen som har noen eksempler...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange skal dere være til middag? Mange taler? Hvor mange retter?

Synes tre timer hørtes litt lite ut..greit å ha en liten pause mellom middag og kaffe. Vi spiste kl fire, og inviterte til kaffe kl 21. Det var bare såvidt det gikk. Men, nå var vi 110 gjester til middag, og det var mange som skulle holde taler, så det tok sin tid..Gud, så kjedelig det var, godt jeg (forhåpentligvis) ikke skal gifte meg flere ganger :D

Skrevet

Vi er 60 til middag, ingen sanger og veldig lite taler. Man kan vel ikke be noen til kl 23 heller??

Skrevet

3 timer holder i massevis hvis det er lite taler og sanger. Enig med HI, kan ikke invitere til kaffe senere enn 21.00.

Skrevet

Tja, da kan det jo kanskje gå :) Det du kan gjøre for å holde litt styr på tiden, er å be toastmasteren begrense antall taler. Altså, at de som vil holde taler, må si fra til han, så kan dere sammen vurdere hvilke taler som skal med under middagen, og hvilke som kan vente til kaffen. Greit å be de holde seg til en viss tid også, er ikke så gøy med tjueminutters lange taler, synes jeg, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...