Mammaønske Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hei! Er det nokon som veit noko om prosedyrene på Stord, kva som er bra, og kva som er dårleg? Eg skal egentlig føde på KK i juli, men vurderer å dra heim til Tysnes de siste ukene før termin, og i så fall blir Stord nærmeste sjukehus. Nokon som veit noko om Stord versus KK?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Vet at det er veldig fint på stord, men har ikke født der. (Vert i praksis en dag der...... )Kor e kk? (stavanger? eller e d bergen?)
påtjukken Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 har kun født på kk og må si eg e kjempe fornøyd.. å ska føde der igjen i juli.. har hørt både bra og dårlige ting om stord, men da e da vel øve alt.. men sjøl ville eg tatt kk...
Pinguuu Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har født på Stord og er veldig fornøyd. Store fine rom, som en som regel har helt alene...veldig deilig. Aner ingenting om KK.... Men du trenger ikke kvi deg for og føde på Stord.
rosa rose Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Har født 2 ganger på Stord og skal igjen nå om ca 10 uker På Stord er det lite og intimt, veldig god oppfølging, og ingen stress med å måtte komme seg hjem. Eg har slappet veldig godt av der og alltid blitt møtt med smil og god oppfølging før og etter fødsel. Lykke til!
tilletull Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Fødeavdelingen på Stord er bra den Jeg hadde en dårlig da jeg fødte der.. i august for 8 år siden. Men det var på grunnn av at jeg fikk en jordmor som var ferievikar. Hun var ikke særlig oppdatert på rutiner for smertelindring så det endte med at jeg måtte føde en 5 kilos baby helt uten smertelindring. Tror det er veldig mye ferievikarer der i juli. Jeg skal heldigvis føde lenge før den tid denne gangen. At jeg fikk en dårlig opplevelse sist gang var nok helt tilfeldig. De fleste ferievikarer er sikkert veldig flinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå