Gå til innhold

jeg venter en gutt..er så redd for at han er stor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk vite på 3d at han kom til å veie ca 3700-3800,men er så redd for at han er større enn det.

født en jente på 3700 så er jo plass ;)

noen flere som er redd for store barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at man fikk beregna det på 3D, angrer på at jeg ikke har vært på 3d..... Tenker det ikke er vits når jenta ligger opp-ned. Vet ikke om man ser henne så godt da.

Men jo, er veldig redd for stort barn! Alle ungene til min mor veide over 4 kilo.... Og jeg har ikke vært kjempeflink til å spise lett....

Prøver å spise lettere nå de siste 7 ukene til termin.....!

Skrevet

Ja, littegrann. Men min første var 4770g, så er gla hvis jenta blir littegrann mindre, er ved termin nå....så håper jeg slipper gå for lenge slik at hun blir altfor stor.

Gjest Sharazi
Skrevet

Ja, det er jeg redd for... Jeg var selv 4,5 kg da jeg ble født. Både jeg og mannen min er høye og mora til mannen min måtte ta mål av bekkenet, da hun fødte han, fordi legene var redd hodet var for stort. Men han veide bare 3,5 kg og var ellers normal.

Det er vel egentlig hodemålet vi skal være bekymret for og ikke vekten, men jeg er bekymret for begge deler...!

Skrevet

Er det hodet som er det vi burde frykte så håper jeg at jenta ikke får hodet til faren sin..... Skitt...

Skrevet

jeg er redd for det ja. Ligger over det grønne på sf mål. sist fikk jeg en gutt på 3800, og jordmor tippet denne gang 4-4500, med å kjenne på magen...Ugh....Helst ikke mer en 4 håper jeg!

Skrevet

jeg har også vært på 3d ul og fikk vite at min gutt kom til å veie over 4 kilo! Redd for å få en stor gutt ja :/ han nevnte noe med 4200-4500 gram! :)

Skrevet

ja, jeg håper ikke baby'n er stor nei. Hadde det vanskelig nok me snuppa sist, som var under tre kilo. Denne gangen har jeg enormt søtbehov, så jeg spiser masse jeg ikke burde. "skammer meg"

Tenkte jeg skulle skjerpe meg, men det er såååå vanskelig.

Heldigvis er ikke min vekt så gal, så håper det går greit.

Skrevet

Jeg er litt nervøs. Har termin om 2 uker. Fødte en gutt for 12mnd siden som var 4695gr.. Har vært til vekstestimering nå, denne babyen ble da målt til å være 12 % under gjennomsnittet. Håper målene er rette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...