meandmylittle Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Giftet oss nå i mai, og har da en 2009 Maggie sottero brudekjole til salgs, den er enestående, da det visstnok ikke er fler av akkurat den kjolen! Kjøpte den på "Brudesuiten" i Sandefjord for kr 11000kr. Den er i str 36/38 for i fargen ivory. Den er dekorert med nydelige glass og hvite stener på brystet og korsettsnøring bak på ryggen og litt nedover enden, halvlangt slep bak. Kjolen er tubekjole og har en havfrueform. Sko i fargen ivory kan fåes med på kjøpet. Pris 7000kr, denne er det bare 1 av! Bilder ligger i albumet på nicket mitt.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Litt vanskelig å få inntrykk av kjolen uten å se den på noen syns jeg..
meandmylittle Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Jepp, skjønner den. Har ikke så lyst til å legge ut bilder med ansikt og sånn her inne, men jeg skal se hva jeg kan få til, har et par bryllupsbilder som jeg kan legge ut.
meandmylittle Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg klarte dessverre ikke å legge bildene inn her, pga at de filene var for store. Kan hende det går an å sende de på mail eller noe? Om du er interessert, kan du ikke sende meg en meld på privatmeld her inne da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå