Gå til innhold

Så var det disse bekymringene..rosa utflod 5+6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen trodde jeg ikke at dette skulle gå så fint, har liksom føltes så annerledes denne gangen enn de gangene det har gått galt (SAx2). Men i går kveld, da var det litt lyserosa utflod på papiret...tenkte det gikk over, men i dag er det det fortsatt! Kun når jeg tørker meg, og så drypper det litt når jeg tisser de siste dråpene liksom, men det er

blod :(

Noen andre som har det slik?

Har desverre bare hatt neg. erfaring med småblødninger som ikke gir seg og ender i SA. Men denne gangen har jeg ikke de smertene som jeg har hatt sist da :) Vet det kan være skjøre slimhinner også, men...

Skal heldigvis til legen på fredag! Da får jeg mase meg til en UL...vil jo ikke gå å bekymre meg heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 6+3 i dag og har også hatt lett blodfarget utflod de siste tre dagene, men nå ser det ut til at det har gitt seg. Er ikke så veldig bekymret ennå, farget utflod er jo veldig vanlig i forbindelse med svangerskap, men skjønner at du føler det annerledes når du har opplevd det før. Jeg skal uansett ringe gyn i morgen og høre om jeg bør sjekke det, synes absolutt at du skal mase deg til en UL ja, ikke bra å gå rundt og bekymre seg.

Lykke til, håper virkelig det går fint!

Skrevet

Jeg har hatt det sånn i begynnelsen av begge de forige svangerskapene mine og det resulterte i 2 nydelige jenter:).

Første gangen var jeg kjemperedd for da skjønte jeg ikke hvor normalt det er med farget utflod og småblødninger i første trimester.

Jeg skjønner at du med din historie blir ekstra nervøs...:(.

Tvi tvi. Håper og tror at dette går bra.

Trøsteklem

Skrevet

Takk for koselige tilbakemeldinger Notie og Lova :) Godt å høre at det er så vanlig! Trodde virkelig ikke det jeg :) Men tar det egentlig ganske med ro nå, ingenting man kan gjøre med det så tidlig uansett, men blir kjempe spennende på fredag, håper virkelig å se et bankende hjerte!! Er da 6+1, tror dere det er mulighet for det eller??

Spennende!

Skrevet

Hei!

Skjønner at du er litt engstlig. Det er ikke koselig å få rosa utflod/blod på papiret.

Jeg har lest veldig mange steder der det har gått helt fint, og de som har blødd i flere mnd eller gjennom hele svangerskapet.

Jeg var ikke like heldig, og det endte med en SA på mandag. Jeg hadde i tillegg akkurat som veldig sterke menssmerter, og jeg kjente på hele kroppen at noe var galt. Alle "gravidefølelsene" forsvant i løse luften.

Jeg tror at om du ikke har hatt smerter, og om du fortsatt føler deg gravid er det sikkert bare bra med deg, men oppsøk (eller ring) legen din just in case. Bedre å spørre en extra gang.

Jeg krysser fingre og tær for deg og håper alt går bra!

Stor klem

Skrevet

Krysser fingrene for at alt går bra med deg :) For å slippe å lure noe mer, så er det bare å bestille time hos gynekolog og få en innvendig ul. Da vil du få bekrefte eller avkrefte om det er noe liv der.

Jeg fikk en ekkel følelse sist jeg ble gravid, og dessverre stemte det, det var en MA. Så det kan være greit å sjekke ut, for er det gått galt så er det bare greit å komme i gang med prosessen slik at en kan få begynne på ann igjen med prøvingen. Før eller senere sitter frøet :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...