Gå til innhold

Åhh... jeg vil bare sove og sove og sove....


Obelix1

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 6+1 men er så trøtt at jeg holder på å stupe. Det er forferdelig slitsomt på jobben om dagen. Jeg jobber i barnehage, og jeg kan jo liksom ikke bare si til barna at jeg ikke orker noe som helst. Når jeg kommer hjem fra jobb, er det såvidt jeg orker å få i meg litt mat før jeg baner meg vei til sofaen... der slokner jeg!

flere som har det på samme måte?

venninden min sier at trøtthet er et godt tegn på at alt står bra til, så jeg prøver å tenke positivt... :) Jeg er jo tross alt heldig som er gravid!

Så dette var egentlig ikke klaging... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det slik med førstemann, men ikke merket noe ennå denne gang.... er kun 6+0 i dag, så håper det kommer, for da vet jeg at det er ok inni der.... <3 sov med gooood samvittighet, du mister søvna fort nok seinere i svangerskapet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også usannsynlig trøtt for tida.

Mannen sier jeg var det forrige gang også.

Kommer hjem fra jobb, spiser middag, sover mens knærten ser barne-tv, litt våken også sovner jeg på sofaen rundt kl.21 igjen.

 

Og sånn går dagene. Og hvis jeg ikke får nok søvn, får jeg veldig vondt i hodet, så er nok bare å sove ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Det graviditetstegnet kom for et par dager siden (er ca 7 uker på vei), og sover utrolig mye når jeg kan. Har en gutt på 2,5 fra før, så det begrenser seg hvor mye hvile man kan få på dagen her i huset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn de første tre månedene med nr 1 og er like trøtt nå med nr to. Jeg trøster meg med at det mest sannsynligvis vil gå over denne gangen også.

Det kan ikke være lett å jobbe i barnehagen og ha det på den måten. Vet ikke om jeg hadde klart å gå på jobb. Synes du er kjempe tøff :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe... takk for det du!

På fredag satt jeg i sandkassa sammen med noen barn. Jeg tenkte i mitt stille sinn... Hvis jeg tar på meg solbrillene nå og later som jeg graver, så kanskje ingen ser at jeg dupper av :) hehe... ganske slitsomt, men jeg satser på at der er forbigående :) Det gjelper jo litt på at det snart er sommer, og at det er lyst ute stort sett hele dagen :)

Vi går en fin tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...