Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Er jeg den eneste som ikke liker å shoppe? Jeg kjører aldri til kjøpesenter og hvis jeg trenger noe kjøper jeg bare akkurat det jeg trenger. Har aldri reist til byen bare for å shoppe.... Høres ut som mange her det som hobby.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Kan ikke akkurat si at jeg liker å shoppe jeg heller... Synes ofte det er bare stress og mas.... Kjøper det jeg kom for og drar, orker ikke vandre rundt i butikker..
trollmamma Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Nei, liker det ikkje eg heller. Ungår det for alt i verden. Kjøper mykje av klærne mine og familiens i kataloger og på nett hehe. Er me i byn og shopper er det fordi me har andre ærend der, og da skriver eg ei liste over det eg skal ha, handler det og kommer meg laaangt bort derfra. Snakk om sløsing av tid å gå i butikker blæh!
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Godt å høre! Jeg er hi og håper ungene mine ikke begynner å dra meg rundt i butikker. Hører stadig at folk bruker hele lørdagen sammen med barna på shoppingsenter og jeg får angst med tanken.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hehe, jeg er den som finner en café, og sier til de andre at de kan møte meg her om en time:) Jeg bruker aldri å finne noe til meg selv, så derfor bruker ei venninne av meg å ta meg med, så hun kan finne klær til meg:)
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Jeg med. Er ikke den største shoppegnuen nei. Ikke har vi så god råd til at jeg bare kan dra kortet slik jeg vil heller, MEN har heller ikke den lysten hell. Når vi først kjøper noe her i huset, så kan jeg gå i dagevis. da fordi det er tomt i skapene til alle mann.
trollmamma Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Joda, har nokon sånne veninner. Fatter det ikkje. Tenk å bruke den lille fritida ein har på å drasse med seg unger i stappfulle kjøpesentre? Usj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå