førstegang...1 Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Hvilket merke har dere god erfaring med av disse? Britax, Akta Graco og BeSafe Har lyst på en med base og vet ikke helt om alle disse tre har det?
tilletull Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 jeg har forstått det slik at maxi cosi er best. har kjøpt dette selv.. men de er sikkert gode de andre også.
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Har brukt besafe sete til de to andre og skal bruke det samme til denne også. Det vi kjøpte var best i test da vi kjøpte det ( for 6 år siden) Holder helt fint enda. Jeg har ikke base og har aldri savna det. Er veldig fornøyd med det vi har.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg har akta graco med base. Er kjempefornøyd med d. Har 5 punkts sele og base. Eneste som kan være minus med det somjeg også har hørt mange sier at det er litt smalt over skuldrene, måtte skifte sete når guttungen var 9 mnd.....Genialt for det går også ann å vippe det når det står på gulvet, men det kan vel kanskje de fleste Tror maxi cosi sitt er bredere, men har ikke det bare 3 punkt sele??
silkeføre Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Brukte et lånt Akta Graco med base sist, Bebe Confort Creatis fix denne gangen. Det passer også på vognunderstellet vårt, veldig greit.
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Kjøpte nettopp Akta Graco Logico S, og håper den er bra:)Hadde BeSafe med de 2 andre, men rakk å selge den:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå