Gå til innhold

Festet seg i uke 32 - noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er jeg 32+6 uker - 33 uker i morgen, og var på kontroll i dag. Knøtteliten har festet seg! Sliter i tillegg med mye kynnere.

Noen med erfaring? Er det "dømt" til å bli prematurbaby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur ikke det.. mathias fæsta sæ ganske tidlig .. va rundt samme.. men han va 5 daga over termin..

nu e æ derimot 37 uke å mini snur å vrir sæ enda

Skrevet

Neida. Med første mann festa han seg rundt uke 30 og kom to dager over tiden. Andremann festa seg i uke 32 og kom to dager før termin. Denne gangen har junior ikke festa seg (foreløpig) og jeg er i uke 35. Det eneste sikre med tanke på når man føder og sånn, er at ingenting er sikkert eller betyr det samme fra person til person. Det skjer når det skjer uansett hvor mange tegn man finner aldri så tidlig. Slimproppen kan bety fødsel i løpet av timer eller uker, kynnere det samme, stikkinger i underlivet kan bety modning som skjer fort eller i løpet av mange uker. Det er helt individuelt og vilkårlig. Det eneste sikre tegn på snart fødsel er regelmessige rier som tar seg opp eller at vannet går :-)

Skrevet

Her var den festa i uke 31/32, så jeg har også tenkt litt i de baner. Men JM sa at det "telte" mer at jeg födte 10 dager för termin sist ift om babyen kom för denne gangen også enn dette med at hun er festet og ligger langt ned.

Forrige gang festet hun seg vel i uke 34. Födte vel en 5 uker senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...